آرشیو سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۲۸
ورزش
۱۱

اخبار

صلاح: در فوتبال یک جنگجو هستم

ستاره تیم فوتبال لیورپول به هموطنانش وعده داد که تمام تلاش خود را برای رسیدن به جام جهانی انجام دهد. محمد صلاح که در فینال لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه کتف آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد، گفت: شب سختی بود، اما من یک جنگجوهستم. با وجود اینکه ممکن است شانس چندانی نداشته باشیم، اما مطمئنم که به روسیه می روم تا مایه افتخار ملت مصر شوم.

شانس بالای وزنه برداری

بهداد سلیمی، درخصوص وضعیت تیم ملی برای حضور دربازی های آسیایی خاطرنشان ساخت: خوشبختانه از لحاظ تیمی بسیار شرایط خوبی داریم و فکر می کنم هر هفت نفری که عازم مسابقات شوند شانس کسب مدال را خواهند داشت. امیدوارم که اتفاق بدی برای ملی پوشان رخ ندهد و ما شاهد این باشیم که درجاکارتا نتایج خوبی را کسب کنیم.

آموزش، راه رشد فوتبال

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تنها راه حرفه ای شدن واقعی فوتبال، آموزش مدیران و مربیان بدون نگاه سلیقه ای و سنتی است تا صدرنشینی ایران درآسیا همچنان تداوم داشته باشد. کفاشیان درمراسم اختتامیه کلاس مربیگری حرفه ای افزود: دراین دوره از کلاس ها تبادلات خوبی از لحاظ علمی و آموزشی انجام شد و مربیان آخرین قوانین و علم روز دنیا را توسط برترین مربیان آموزش دیدند تا بستر رشد و پیشرفت آنها و فوتبال فراهم شود.

قدوس: از انتخاب ایران پشیمان نیستم

سامان قدوس گفت: ازانتخاب تیم ملی ایران به جای سوئد پشیمان نیستم. بازیکن تیم ملی که درحال حاضر در اردوی ترکیه به سر می برد امیدوار است بتواند برای ایران در جام جهانی به میدان برود. این بازیکن که در سوئد بازی می کند، درخواست کی روش را پذیرفت تا برای تیم ملی ایران به میدان برود.وی درباره انتخاب ایران به جای سوئد برای بازی، گفت: سوئدی ها می گفتند که ازحضورم در تیم ملی خوشحال می شوند و با من نیزدرتماس خواهند بود اما هیچ اتفاقی رخ نداد بعد ازاین که به ایران رفتم و بازی برابر کره جنوبی و سوریه را دیدند، سران سوئد با من تماس گرفتند. هرچند که درآن زمان کمی عصبانیت علیه من وجود داشت و بر روی من فشار بود ولی من تصمیم خود را گرفته بودم، سران سوئد از من خواستند که تصمیمم را عوض کنم.