آرشیو پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۰
اخبار کشور
۳

توزیع 134 هزار افطاری در حرم حضرت معصومه (س)

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از توزیع 134 هزار افطاری در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفت وگو با مهر، اظهار داشت: برنامه های متعددی در این مدت برپا شده که ازجمله مهم ترین آن اجرای ترتیل خوانی قرآن کریم در سه نوبت در روز است.

وی ادامه داد: نوبت اول از ساعت 11 تا 12 ویژه بانوان در شبستان نجمه خاتون، نوبت دوم به صورت عمومی در ساعت 15 در شبستان امام خمینی(ره) است که از شبکه سه و شبکه استانی قم به صورت زنده پخش می شود. وی افزود: ترتیل خوانی نوجوانان نیز هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه برای دانش آموزان دختر و پسر برپا می شود. حجت الاسلام بهشتی پور در خصوص توزیع افطاری در حرم کریمه اهل بیت(ع(نیز گفت: در این چند شب که از ماه مبارک رمضان می گذرد هر شب بیش از 10 هزار افطاری ساده شامل نان، پنیر، خرما، چای و سوپ بعد از نماز جماعت عشا در شبستان امام خمینی(ره) میان تمام کسانی که در این فریضه شرکت می کنند توزیع شده است. وی با بیان اینکه روزانه سه هزار نفر نیز میهمان کریمه اهل بیت(ع) در مهمانسرای آستان مقدس هستند، گفت: فیش غذا در میان زائران در ورودی های شهر، برخی منازل در خیابان های اطراف حرم، هتل ها و زائر سراها و محلات تجمع زائران مانند پارکینگ ها توزیع می شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: سهمیه افطاری غذای گرم حرم به نیازمندان، مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی و در میان گروه های مختلف از جمله زندانیان نیز توزیع می شود.