آرشیو پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۰
ورزشی
۹

رئیس فدراسیون والیبال: کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی ایرانی است

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به قطع همکاری سیچلو با این فدراسیون گفت: هدایت تیم «ب» در بازی های آسیایی را به کادر فنی ایرانی خواهیم سپرد.

احمد ضیایی درباره کادر فنی تیم ملی «ب» در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: قبلا اعلام کرده بودیم اگر با سیچلو به نتیجه نرسیم کادر صد در صد ایرانی را برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد. پس از انصراف سیچلو، در هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتیم کادر فنی صددر صد ایرانی را معرفی کنیم. بعد از تعطیلات قطعا راجع به کادر فنی تیم ملی «ب» تعیین تکلیف خواهد شد و لیست را اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه افزود: حدود 58 نفر را به کمیته ملی المپیک معرفی کرده ایم تا از بین آنها نفرات انتخاب شوند. بازیکنان در حال تمرین هستند و خود را آماده می کنند تا کادر فنی مشخص شود.

ضیایی در پاسخ به این سوال که ظاهرا 12 نفر اصلی برای حضور در بازی های آسیایی مشخص شده اند تصریح کرد: خیر چنین موضوعی صحت ندارد. لیست 58 نفره را به کمیته ملی المپیک ارسال کرده ایم و نفرات اصلی مشخص نشده اند. پس از معرفی کادر فنی آنها بازیکنان را گزینش خواهند کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته می شود، علی رغم فعالیت سیچلو در ایران او طبق قرارداد حقوق دریافت می کرده است؟ گفت: خیر چنین چیزی صحت ندارد و سیچلو دریافتی از ایران نداشته است. سیچلو پیش از حضور من قراردادی را با فدراسیون داشته است. باید در این زمینه تصمیم گیری شود. پس از مسابقات زیر 23 سال به سیچلو اعلام می شود به دلیل حضورش در تیم باشگاهی نصف قراردادش را با ایران حفظ کند و در واقع نصف رقم قرارداد را دریافت کند تا زمانی که به تیم ایران بپیوندد.