آرشیو پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۰
حوادث
۱۹

جنایت هولناک به خاطر کینه قدیمی

فروشنده پوشاک به خاطر اختلاف وکینه قدیمی با دوستش او را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید. متهم دیروز جزئیات جنایت را تشریح کرد.

به گزارش جام جم، فرشید 23 ساله بامداد چهارم خرداد امسال، دوست 25 ساله اش را با ضربه چاقو به قتل رساند و سپس جسد او را به آتش کشید و حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) تهران دفن کرد. با کشف جسد پسر جوان متهم بازداشت موقت شد و دیروز در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سوی بازپرس دشتبان مورد تحقیقات قرار گرفت و گفت: من فروشنده پوشاک در تهران هستم. مقتول از دوستان دوران دبیرستانم بود و این دوستی همچنان ادامه داشت. او در دوران دبیرستان آدم قوی هیکلی بود و همه بچه ها از او حساب می بردند. چندی پیش با هم دچار اختلاف شدیم و از او کینه به دل گرفتم. ساعت 22 سوم خرداد امسال، خودروی پژوی پدر کشاورزم را سوار شده و سراغ دوستم در غرب تهران رفتم. او را به بهانه تفریح و پایان دادن به اختلاف هایمان سوار کردم و با خود بردم. چند محله را رفتیم و با هم شام خوردیم. او از من خواست چون دیر وقت شده وی را به خانه برسانم. به اطراف تهران رفتیم و با او بر سر مسائل قدیمی حرف زدیم که دعوایمان شد. او با چاقویی زخمی ام کرد. چاقو را گرفتم و ضربه ای از پشت سر به وی زدم.

متهم به قتل ادامه داد: بعد از قتل تصمیم گرفتم جسد را بسوزانم و دفن کنم تا کسی متوجه ماجرا نشود. سمت فرودگاه امام خمینی(ره) حرکت کردم، در بیابانی جسد را از داخل خودرو بیرون آوردم، بعد روی آن بنزین ریختم و با فندک آن را آتش زدم. ساعاتی بعد دوباره به حوالی فرودگاه رفتم و این بار با ریختن آهک روی جسد سوخته آن را دفن کردم.

وی افزود: چند روز قبل در حالی که حال خوبی نداشتم، ماجرا را برای یکی از دوستانم در مهمانی شبانه تعریف کردم او شوکه شده بود و مدام به من می گفت برو و خودت را معرفی کن. قبول نکردم و او با پلیس تماس گرفت و ماجرا را لو داد.