آرشیو شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* از نسل سوم انقلاب هستم. معتقدم انقلاب و راهی که حضرت امام خمینی(ره) پیش پای ما گذاشت مظلوم واقع شده است و امیدوارم با همت نسل جوان و ورود آنان به عرصه های مدیریتی از این مظلومیت بیرون بیاید.

12830918

* رئیس دادگاه انقلاب اسلامی گفته است 8 عضو داعش که به اعدام محکوم شده بودند به حکم صادره اعتراض کرده اند و پرونده به دادگاه تجدیدنظر می رود. می خواستم بگویم اعدام، کمترین مجازات این جرثومه های پلیدی است. چگونه به این جنایتکاران وحشی اجازه تجدیدنظر داده می شود. تا حالا هم اجرای حکم اعدام آنها خیلی به تاخیر افتاده است.

حسینی و تعداد قابل توجه دیگری از شهروندان

* دولتمردان به ویژه اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشور پاسخ بدهند چگونه است که بیش از 100 سال قبل قرارداد ترکمانچای بین ایران و تزارهای روس نسخه فارسی داشته ولی برجام امروزی آنان نسخه فارسی ندارد؟

41080913

* اوباما در پاسخ انتقادات ترامپ گفت، ما هسته ای را از ایران گرفتیم شما موشکی را از ایران بگیرید! آیا دولتمردان ما به چرایی اصرار غربی ها بر تداوم مذاکرات در موضوع برجام واقفند؟!

48620912

* با تحریم شدن افراد و نهادهای جدید توسط آمریکا مانند تحریم رئیس صدا و سیما پیشنهاد می شود به عنوان مقابله به مثل خرید فیلم و سریال های آمریکایی برای پخش در سیمای جمهوری اسلامی ممنوع بشود.

33930913

* چگونه است که دولت برای افطاری های اشرافی پول دارد اما برای حل مشکلات و باز کردن گره مشکلات جوانان، ندارد؟!

حسامی

* بازیگرهایی که سنگ بازگشت هنرپیشه های فاسد دوران طاغوت رابه سینه می زنند حداقل از فیلم های سراسر ابتذال و مستهجن آنان خجالت بکشند و نشان بدهند برای حریم انسان و خانواده ارزش حداقلی قائل هستند، بی حیایی چقدر؟!

02200935

* وقتی مامور ویژه مالی یا همان FATF می تواند به تمام اسناد مالی کشورمان دسترسی داشته باشد و حتی تنبیه کند دولتمردان و نمایندگان مجلس پاسخ بدهند هدفشان از تصویب این قرارداد چیست؟

06920910

* از ملتی که همه امکانات کشور را در اختیار دولتی قرار داد که وعده و وعیدهای زیادی برای حل مشکلات کشور با بستن با کدخدا داد و حال آن وعده ها دروغ از آب درآمد آیا یک عذرخواهی خشک و خالی هم نمی شود کرد؟

84950911

* تا وقتی افراد دوتابعیتی که خانواده آنها در اروپا و آمریکا ساکنند در دولت صاحب مناصب مهم هستند نباید از امضای سند 2030 و FATF و... تعجب کرد؟!

دشتی

* وقتی آموزش، تجاری سازی می شود و دستگاه اجرائی کشور برخلاف قانون اساسی و سیاست های کلی نظام گام بردارد و به دنبال واگذاری همه جانبه مدارس باشد، همین وضع پیش می آید. ای کاش بررسی می شد مدارسی که در سال های 92 و 93 واگذار شدند از چه نیروهایی برای آموزش استفاده می کنند؟!

26650912

* در مورد اتفاق مدرسه غیرانتفاعی منطقه 2 تهران که روح همه را سخت متاثر کرد به عنوان یک معلم با 29 سال خدمت، که سردی و گرمی بسیاری را با دولت های مختلف تجربه کرده، به همه قانون گذاران و مجریان عرض می کنم، اگر این فرمایش رهبری که نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه سرمایه گذاری باشد نه مصرفی مورد توجه قرار داشت هرگز چنین غده های چرکین ایجاد نمی شد! نگاه کاسبکارانه در امر تعلیم و تربیت یعنی مثلا شخصی به دلیل مسئولیت تبلیغات در ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری از ذیل به صدر آموزش و پرورش منطقه صعود می کند! در چنین وضعیتی از سند تحول بنیادین جز لاشه ای باقی می ماند؟!

13820915

* در غرب موارد متعددی از تجاوز و تعرض به دانش آموزان اتفاق می افتد که حاصل فرهنگی است که سند 2030 را شکل داده است، از زمانی که برخی از مهدهای کودک و مدارس کشورمان اجرای بی سرو صدای این سند ذلت بار و فاجعه آفرین را آغاز کرده اند خانواده ها حضور فرزندانشان در این مراکز را با حساسیت و دلشوره دنبال می کنند! ولی تا کی باید این روند ادامه داشته باشد؟

55680910

* با وجود نرم افزارهای مهندسی مکانیک خودرو و نخبگان علمی کشور چرا صنایع خودروسازی داخل محصولات آیرو دینامیک شکیل با آپشن بالا تولید نمی کنند؟ دانش فنی و نیروی متخصص در این زمینه به صورت کافی در کشور وجود دارد.

06850916

* همه مسئولان و کارگزاران باید بدانند آبادانی کشور از مسیر حمایت از تولید داخلی و فعال نگه داشتن کارخانه ها می گذرد که از جمله آنها کارخانه های نساجی و کارگاه های تولید پوشاک می باشد. این موضوع باید به باور دولتمردان تبدیل شود تا نجات پیدا کنیم.

سمیعی

* مسئولان وزارت نیرو به جای تحت فشار قراردادن بدنه مردم جلوی اسراف آب توسط مرفهین بی درد جامعه را بگیرند که با ویلاهای چند هزار متری خود در شهرهای کشور ثروت و قدرت خود را به رخ می کشند.

90200935

* یکی از اقدامات قابل تقدیر و تحسین ستاد نماز جمعه تهران، تمهیدات ارزشمندی است که این ستاد برای تفریح فرزندان نمازگزاران فراهم آورده است. خداوند رحمان به همه دست اندرکاران این حرکت تاثیرگذار فرهنگی، عمر با عزت و توفیق خدماتی بیشتر به آحاد مردم مومن و مظلوم این شهر و کشور عطا کند.

24700919

* هرسال عده ای با اهداف خاص موضوع سهمیه ایثارگران و آزادگان در دانشگا ه های کشور را مسئله اول کشور کرده و ناتوانی خود در کسب نمره قبولی فلان رشته تحصیلی را با این بهانه توجیه می کنند. بنده خودم پزشک هستم و از نزدیک شاهد تلاش های علمی و درخشش همکاران ایثارگر خود هستم.

دکتر غفاری

* چرا یک جانباز 40 درصدی نباید مستمری بگیرد. از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست رسیدگی دارم.

86770901

* در شهرداری شهرستان الشتر لرستان کارگران شهرداری 9 ماه است حقوق نگرفته اند. اعضای شورای شهر چرا برای احقاق حق این کارگران کاری نمی کنند؟

51330919

* سازمان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان را با تاخیر واریز می کند. علاوه بر این افزایش حقوق سال 97 تا به امروز هنوز اعمال نشده است، بیمه تکمیلی هم نسبت به ارائه خدمات به بیمه شدگان امتناع می کند با این توجیه که سازمان تامین اجتماعی هزینه بیمه را پرداخت نکرده است در حالی که از حساب بازنشستگان این حق بیمه کسر شده است.

3297013

* وزیر نیرو از یک سو اعلام می کند می توانستیم انرژی ارزان تر تولید کنیم ولی آن را به بخش خصوصی دادیم و گرانتر خریدیم! یعنی مردم هم به تبع باید گرانتر بخرند! و از سوی دیگر اعلام می کند ما انرژی را مفت به مردم می دهیم؟! اگر به بخش خصوصی واگذار شده دیگر چرا مفت می فروشید به مردم! امیدوارم خریدار بخش خصوصی از حقوق بگیران نجومی و از فرزندان مظلوم و بیکار مسئولان دولتی نباشد!

88950919