آرشیو شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۳
جامعه
۱۵

ربیعی خبر داد: احداث خانه امید برای بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: احداث خانه امید در استان ها، یکسان سازی حقوق بازنسشتگان، ارائه خدمات بیمه تکمیلی و خدمات فرهنگی و حمایتی بخشی از برنامه های پیش بینی شده است.

به گزارش تسنیم، علی ربیعی افزود: ارائه خدمات های حمایتی، ورزشی، فرهنگی و علمی به بازنشستگان از برنامه های دیگر این صندوق محسوب می شود به طوری که هم اکنون امکانی برای ورزش بازنشستگان صندوق بازنشستگی پیش بینی شده است. ربیعی به تغییرات صورت گرفته در صندوق بازنشستگی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تغییرات انجام شده تلاش می شود که خدمات به روزتری به بازنشستگان ارائه شود.

به گفته وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بیمه تکمیلی بازنشستگان یکی دیگر از خدماتی است که توسط صندوق بازنشستگی ارائه می شود و در حال حاضر نیز خدمات ارائه شده از سوی این بیمه گسترش پیدا کرده است.

وی درباره برنامه یکسان سازی حقوق بازنشستگان در کشور بیان کرد: این موضوع به طور جدی دنبال و تلاش می شود که هرچه زودتر محقق شود.

ربیعی افزود: برطرف کردن مشکلات مالی بازنشستگان نیازمند اعتبار 300 هزار میلیارد ریالی است و دولت تلاش می کند تا پایان این دوره این موضوع را حل و فصل کند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازنشستگان دارای تجربیات بسیار ارزشمندی هستند و باید از تجربیات آنها استفاده شود و در این زمینه تدابیر لازم پیش بینی شده است.