آرشیو یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۷۹۸
حوادث
۱۷

مرگ تلخ پسر جوان در انفجار توپ جنگی

یک گلوله توپ به جا مانده از جنگ هشت ساله در یکی از روستاهای مرزی کرمانشاه درون خانه ای منفجر شد و حادثه ای تلخ برای دو تن از ساکنان به بار آورد.در این حادثه که چهاردهم خردادماه جاری در روستای مرزی شیخ صله اتفاق افتاد گلوله توپ جنگی بر اثر دستکاری توسط خواهر و برادری منفجر شد و به علت شدت انفجار و ریزش پنجره ها، پسر خانواده جان خود را از دست داد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: دخترخانواده به نام بهاره فلاح که از مددجویان معلول جسمی حرکتی است دراین حادثه از ناحیه چشم آسیب دیده و احتمال تخلیه چشم وی از سوی پزشکان وجود دارد. همچنین زهرا فلاح دیگر مددجوی بهزیستی که از بیماری ام. اس رنج می برد در این حادثه دچار آسیب سطحی شده که به صورت سرپایی درمان شده است.

حسین محمودی به خبرگزاری فارس در کرمانشاه گفته است: براساس اسناد موثق، عراق در جریان جنگ هشت ساله حدود 16 میلیون مین در حدود چهار میلیون و 200 هزار هکتار از زمین های کشورمان در استان های مرزی به عنوان قاتلان خاموش کاشت که این مین ها تاکنون جان بسیاری از انسان های بیگناه را گرفته است که در ادامه این انفجارها، انفجار یک گلوله توپ جنگی در روستای مرزی شیخ صله حادثه تلخ و مرگباری به بار آورد.