آرشیو سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۰۰
ورزشی
۲۳

هم گروهی های تیم ملی

رونالدو محافظ ویژه استخدام کرد

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال، برای جام جهانی همانند لیگ قهرمانان اروپا برای خود محافظ ویژه استخدام کرد. نونو داکروز ماریکاس قهرمان سابق هنرهای رزمی ترکیبی پرتغال به عنوان بادیگارد رونالدو در روسیه است. یکی از نزدیکان به اعجوبه پرتغالی در این مورد گفت: «بادیگارد رونالدو، به تمامی امور لازم برای مراقبت و محافظت از وی آشناست و تجربه کافی دارد. او بخوبی می داند به چه نحو باید از رونالدو در هنگام برگزاری جام محافظت کند.»

فرناندس: تنها به رونالدو وابسته نیستیم

مانوئل فرناندس، هافبک تیم ملی پرتغال درباره شرایط تیم ملی پرتغال گفت: «پرتغال تیمی فراتر از رونالدو است و تیمی نیست که تنها به رونالدو وابسته باشد. البته برای من افتخار است که در کنار چنین بازیکنی بازی کنم ولی باید این را بگویم که تیم ما ستاره های زیادی دارد و قابلیت هایی داریم که می توانیم در جام جهانی آن را به رخ بکشیم.»

دخه آ: با روحیه وارد مسابقات می شویم

داوید دخه آ دروازه بان تیم ملی اسپانیا یک روز بعد از انجام دیدار دوستانه با تونس و کسب پیروزی یک بر صفر نظر مثبتی در مورد تیم کشورش داد: «به شرایط بازی انجام شده کاری ندارم. درست است در برخی لحظات دچار زحمت شدیم اما اسپانیا شرایطی خوب دارد. ما یک دوره سخت تمرینات پرفشار را پشت سرگذاشته ایم. تیم در حال گذر است و فکر می کنم تا شروع جام، به آمادگی کامل خواهیم رسید. شرایطی خوب داریم و با روحیه وارد مسابقات می شویم.»

الکعبی؛ رهبرخط حمله مراکش

سایت «هسبورت» مراکش خبر داد که ایوب الکعبی مهاجم باشگاه نهضه برکان خط حمله شیرهای اطلس را مقابل ایران رهبری می کند. او که جزو بازیکنان جدید الورود به تیم ملی است با عملکرد درخشانش در اردوی آماده سازی جام جهانی توجه ها را به سوی خود جلب کرده است. الکعبی در 3 دیدار تدارکاتی مراکش گلزنی کرده و این عملکرد فوق العاده، رنار سرمربی مراکش را مجاب کرده تا از او در ترکیب اصلی استفاده کند.