آرشیو چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۳۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دستگیری صدها سارق، مالخر و مواد فروش در دوازدهمین طرح رعد پلیس پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 513 سارق و مالخر و کشف بیش از 30 میلیارد ریال اموال مسروقه در اجرای دوازدهمین مرحله از طرح رعد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی صبح دیروز در حاشیه رونمایی از کشفیات دوازدهمین مرحله طرح رعد، گفت: این طرح از 24 ساعت گذشته با تلاش همکارانم در مجموعه کلانتری های پایتخت آغاز و با هماهنگی مقام قضائی، 206 حکم برای ورود به مخفیگاه سارقان و مالخران صادر شد.رحیمی افزود: در نتیجه این طرح، 513 سارق و مالخر دستگیر و اموال مسروقه به ارزش 32 میلیارد ریال کشف شد.وی با اشاره به کشف 233 دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه، 664 قطعه لوازم خودرو و 55 قبضه سلاح سرد و گرم در این طرح، ادامه داد: 13 هزار اقلام ضدفرهنگی نیز کشف و 19 باند سرقت منهدم شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف 19 میلیارد ریال کالای قاچاق، گفت: در این طرح 31 قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری 282 خرده فروش موادمخدر، اظهارداشت: در این راستا 501 معتاد متجاهر جمع آوری و 15 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

وی بیان داشت: پلیس با تمام کسانی که رفتار نابهنجار داشته باشند طبق قانون برخورد می کند، این درحالی است که طبق برنامه ریزی های انجام شده دستور پاک سازی مناطق آلوده از معتادان و خرده فروشان موادمخدر صادر و به صورت هفتگی این مناطق پاک سازی می شوند.

رئیس پلیس پایتخت ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: به زودی طرح انضباط اجتماعی در راستای برخورد با مظاهر بی نظمی اجتماعی به اجرا درمی آید.