آرشیو پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۰۷
فرهنگی
۲۱

روی خط خبر

دفاع علی جنتی از اعطای نشان درجه یک به معاون هنری

علی جنتی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در زمان مسئولیت در این وزارتخانه در حکمی سید محمد مجتبی حسینی را به دبیری شورای ارزشیابی هنری منصوب کرده بود، پس از انتشار اخباری مبنی بر شائبه های ایجاد شده درباره چگونگی دریافت نشان درجه یک هنری حسینی، در توضیحی، صدور درجه هنری وی را مطابق قوانین برشمرد. به گفته جنتی، درخواست ارزشیابی هنری سید مجتبی حسینی در زمان ریاست وی بر کتابخانه و موزه ملک به این شورا ارسال شده و پیش از انتصاب او به سمت دبیری شورای ارزشیابی صورت گرفته است.

سالارعقیلی «افسانه روزگار»ش را منتشرکرد

آلبوم موسیقی «افسانه روزگار» اثر گروه موسیقی «همساز» به آهنگسازی مسعود شعاری و به خوانندگی سالار عقیلی، از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.این آلبوم در قالب 9 قطعه از تکنوازی های سه تار و دیگر قطعات شناخته شده از آثار موسیقیدانان فقید موسیقی ایرانی است.

مجری مشهور زیر تیغ جراحی

مجید قناد مجری پیشکسوت تلویزیون که بسیاری از مخاطبان خاطرات خوشی با او دارند، هم اکنون در یکی از بیمارستان های تهران بستری است. این مجری درباره علت بستری شدنش به باشگاه خبرنگاران گفت: برای انجام چکاپ به یکی از مراکز درمانی مراجعه کردم که پس از بررسی، پزشکان گرفتگی عروق قلب را تشخیص دادند و بلافاصله در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

اجرای آخرین آیین آواز با تجلیل از یک مدیر

بیست و دومین نشست آیین آواز با برپایی مراسم تجلیل از شهرام صارمی و خداحافظی اش از مدیریت کانون موسیقی ارسباران برگزار شد.