آرشیو یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۰۹
ورزشی
۲۲

عزت اللهی: فکر نمی کردم که گل آفساید باشد

سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی درخصوص شرایط تیم ملی قبل از بازی با پرتغال چنین توضیح داد: «خدا را شکر شرایط تیم ملی بسیار خوب است و تلاش می کنیم که بتوانیم در بازی با پرتغال نتیجه بگیریم. وی ادامه داد: «بازی ما با پرتغال سرنوشت ساز است و کادر فنی و بازیکنان همدل هستند تا بتوانیم با پیروزی دل مردم را شاد کنیم. کادر فنی و کی روش تلاش می کنند تا به بازیکنان جوان تجربه خوبی یاد بدهند. زمانی که من در بازی با اسپانیا گل زدم و آفساید شد، دیدید که چه حال و هوایی در نیمکت تیم ملی به وجود آمد. زمانی که فیلم بازی را مشاهده کردم، متوجه شدم چه همدلی بین بازیکنان وجود دارد.»

عزت اللهی درخصوص اینکه آیا گلی که به اسپانیا زدی آفساید بود یا خیر این پاسخ را داد: «من فکر نمی کردم که این گل آفساید باشد. به هر حال، زمانی که فیلم بازی را دیدیم، آقای کی روش معتقد بود که می توانست داور به نفع ما سوت بزند. به هر حال، من کارشناس داوری نیستم و در این خصوص باید کارشناسان صحبت کنند. اما زمانی که گل را زدم، خیلی خوشحال شدم و متوجه نشدم که داور گل را قبول نکرده و حس عجیبی داشتم.

به هر حال فوتبال است و مهم این است که ما تمام تلاش مان را کردیم و حتی می توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. ما باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بدون بحث داوری یا هر موضوع دیگری سه امتیاز بازی با پرتغال را کسب کنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.»