آرشیو دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۱۸
جامعه
۱۳

ویژه

گام اساسی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در زمینه شفافیت های مالی و اداری

محمد جواد شیرازی، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با راه اندازی سامانه های جامع اطلاعاتی در بخش های مختلف به خصوص در زمینه های مالی گام مهمی برای رسیدن به هدف «شهرداری تمام شیشه ای» انجام داده است. مهندس فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز در جلسه ای که در ابتدای این بازدید برگزار شد، گفت: براساس ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور به ازای هر مسافر واگن شرکت نفت باید 9،8 سنت به مترو پرداخت کند که پرداخت آن از محل صرفه جویی انرژی است. تا به حال شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از این فرصت قانونی استفاده نکرده بود و ما از سال گذشته با تشکیل یک کارگروه در این زمینه کار کردیم که امیدواریم بتوانیم در سه ماهه دوم سال 97 این رقم را دریافت کنیم: این موضوع می تواند یک منبع درآمد پایدار ارزی برای شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه باشد.

چهاردانگه میزبان مسابقات کشوری کاراته

محمد قدس، شهردار چهاردانگه، در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به میزبانی چهاردانگه در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته اظهار داشت: امسال با توجه به نگاه ویژه به ورزش قهرمانی، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در دو بخش بانوان و آقایان اوایل تیرماه در چهاردانگه برگزار می شود.

وی افزود: میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی در چهاردانگه با حضور تیم های مختلف، نشان از توجه ویژه مدیریت شهری چهاردانگه به ورزش و به خصوص ورزش قهرمانی است.

محمد قدس، شهردار چهاردانگه گفت: میزبانی مسابقات کاراته وان برای انتخابی تیم ملی یک تجربه فرهنگی و ورزشی ارزشمند برای چهاردانگه محسوب می شود.