آرشیو پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷، شماره ۹۲۴۹
ورزش
۱۱

گوناگون

کی روش: با افتخار به ایران بازگشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: مهمترین چیز این است که با افتخارازجام جهانی به ایران بازگشتیم. کی روش تاکید کرد: به تمام کسانی که دراین مدت از تیم ملی حمایت کردند، تبریک می گویم. مربیان و همکارانم در تیم ملی زحمت زیادی کشیدند و بدون آنها این موفقیت ها به دست نمی آمد.

تمجید ایوب از فوتبال ایران

کاپیتان پیشین تیم ملی لبنان گفت: اتحاد تیمی و میهن پرستی نقاط برجسته و مثبت تیم ایران است.حسن ایوب گفت: تیم ملی ایران خود را به عنوان یک تیم با شخصیت نشان داد ونظر خیلی ها را به خود جلب کرد. این تیم با سر بلندی جام جهانی را ترک کرد. وی افزود: ایران تیم شجاعی درگروه بود و این یک شبه حاصل نشده است و نشان دهنده کار طولانی و داشتن استراتژی برای ساختن تیم است.

تاج: کی روش درایران می ماند

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کی روش حتما در تیم ملی می ماند،

گفت: می توانیم با قهرمانی در جام ملتها، کلکسیون فدراسیون را کامل کنیم. مهدی تاج گفت: قبل از جام جهانی با کی روش در ترکیه تفاهم کردم و تعامل عددی و رقمی صورت گرفت.

سامره با مس تمدید کرد

علی سامره سرمربی جوان تیم فوتبال مس رفسنجان که فصل گذشته نیز نتایج قابل قبولی با این تیم گرفته بود، قراردادش را به مدت یک فصل دیگربا این تیم تمدید کرد.

تهدید میزبان جام جهانی

براساس گزارش پلیس روسیه، به دنبال دریافت چندین پیام تهدید آمیز مبنی بر بمب گذاری در روستوف یکی از شهرهای میزبان جام جهانی، تمام رستوران ها و کافه های این شهر تخلیه شد.

تیم معلولین درراه جاکارتا

تیم تنیس روی میز معلولین با ترکیب 10 ورزشکارعازم مسابقات آزاد بین المللی اندونزی می شود.این تیم فردا تهران را به مقصد جاکارتا ترک می کند.

برزای با نفت آبادان می آید

بهنام برزای، هافبک تهاجمی پیشین تیم استقلال دوباره به نفت آبادان پیوست.این بازیکن پس از توافق با مسئولان باشگاه نفت درلیگ هجدهم پیراهن این تیم خوزستانی را برتن خواهد کرد.

باقری با استقلال تمدید کرد

فرشید باقری، هافبک دفاعی استقلال قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. و دوفصل هجدهم و نوزدهم را در جمع شاگردان شفر توپ خواهد زد.