آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۰
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* هرگاه دشمنان علیه حق و حقیقت متحد و متمرکز شده اند خدای مقتدر آنان را به شرط صبر و استقامت موحدان و حق طلبان مضمحل ساخته است. در این مقطع هم با اتحاد ما ایرانیان دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

31070902

* رئیس محترم قوه قضائیه می گوید حکم اخلالگران اقتصادی اعدام است. ملت هم همین را می گوید فقط می ماند اینکه این حکم اجرا شود.

96780912

* نباید اجازه دهند یک سری عوامل معلوم الحال دشمن، کشور را به آشوب بکشند. نیروی انتظامی و قوه قضائیه باید برخورد جدی تری با برهم زنندگان نظم اجتماعی داشته باشند.

19850919

* دشمنان جبهه مقاومت به هر نحوی شده درصددند ایران اسلامی را در درون با مشکلات و تنش های اقتصادی سرگرم کنند تا دست از حمایت از مظلومان در کشورهای منطقه بردارد اما دیدند که بصیرت مردم ایران هر توطئه داخلی را خنثی می کند.

8978081

* سخنگوی دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه از ایرانیان مقیم خارج درخواست کرده سرمایه های خود را به داخل بیاورند. بنده پیشنهاد می کنم مسئولان از فرزندان و نزدیکان خودشان شروع بکنند.

88860930

* یکی از دوستانم مدت 10 سال در دبی به کار تجارت مشغول بود. او دو نفر فیلیپینی برای منشیگری و فروشندگی استخدام کرده بود. این دو فیلیپینی به منظور کمک به اقتصاد کشورشان(فیلیپین) تمام اجناس و اقلام مورد نیاز را از اجناس تولید کشور خودشان تهیه می کردند. کاش ما هم به این نکته توجه می کردیم.

26280913

* آقای ظریف که می گوید اروپایی ها متعهد شده اند، لطف کنند متن تعهد آنها را منتشر کنند تا ملت هم در جریان تعهد این بدعهدها باشند.

11540937

* در مذاکرات جدید با اروپایی ها در خصوص برجام خطاهای گذشته به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود. باید کلیه مطالبات رهبری به طرف های مذاکره ارائه شود و برای هر یک تضمین قطعی گرفته شود در غیراین صورت شجاعت به خرج دهند و پایان سیاه برجام را اعلام نمایند.

نیک نام

* در بازی فوتبال ایران و پرتغال، گرفتن پنالتی از قوی ترین و بهترین بازیکن 5 دوره جهان و زدن گل به قهرمان اروپا، درس بزرگی برای ما داشت. ای کاش دولتمردان و به ویژه دستگاه دیپلماسی هم در برجام و سیاست خارجی با همین اعتماد به نفس و روحیه ما می توانیم، عمل می کرد.

حسامی

* سخنگوی دولت علت گرانی ها را به خارجی ها ربط می دهد، آیا فکر نمی کند پرداخت های نجومی و بی تدبیری های اقتصادی دولت هم در این آشفته بازار یک کمی نقش داشته است؟!

71090915

* آقای نوبخت در توجیه تفریح رئیس جمهور در تله کابین توچال اظهار می دارد که سیاه نمایی نکنید رئیس جمهور 24 میلیون رای دارد؟! آیا یعنی با این 24 میلیون رای دهنده اکثرا پشیمان اگر دلش بخواهد شیرازه اقتصاد کشور را به هم بریزد هم به کسی ربط ندارد و بقیه 56 میلیون هرچه آسیبی هم ببینند مشکلی نیست؟ دستگا ه های مسئول باید مفسدین اقتصادی را هرچه سریع تر به پای چوبه دار بیاورند. در یکی از پرونده های اقتصادی محرز است که 5 میلیارد وثیقه برای 50 میلیارد وام قرار داده شده است.

علیمردانی

* شکست جبهه کفر و شرک و نفاق در الحدیده توسط پابرهنه های مظلوم یمن در هیاهوی بازی های جام جهانی فوتبال گم شد.

05630915

* برای خرید هندوانه رفته بودم دیدم از قیمت روز قبل بیشتر است علت را پرسیدم گفتند دلار گران شده است! عده ای مغرض، خائن و... همه چیز کشور را به دلار وصل می کنند! حتی تولیدات داخلی که هیچ نیازی به ارز ندارد!

قلی زاده

* وقتی با رانت پدر وارد دانشگاه شوی و علوم سیاسی بخوانی، نتیجه اش این می شود که ملت را کوچک شماری و بگویی ایران چاره ای ندارد جز مذاکره با آمریکا شیطان بزرگ! سخنان امثال این خانم است که برجام و مثل برجام را رقم می زند...

41900917

* تنها راه مقابله با نتایج بی انضباطی و بی تدبیری های گذشته دولت در بحث ارز، مسکن، سکه، طلا و...، برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی و سیاسی است.

کریمی

* این وضعیت آشفته بازار ارز، سکه، طلا، مسکن، اجاره بها، خودرو، موبایل و... نشان از بی تدبیری دولت به ویژه تیم اقتصادی ناکارآمد دولت دارد. آقایان با حقوق های نجومی مشکلی ندارند ولی نمی دانند یا خبر ندارند یا خود را به بی خبری زده اند که یک کارمند و کارگر جزء اگر کل حقوق یک ماه خود را پرداخت کند از عهده اجاره بها برنمی آید و برای دیگر بخش های زندگی باید باد هوا بخورد؟!

گودرزی- بروجرد

* من ادعای مسئولین مبنی بر خرید ارز و سکه توسط «مردم» را قبول ندارم. بدین خاطر که تعداد محدودی هستند که اقدام به خرید سکه و ارز کرده اند اینها جزو مرم عادی نیستند، و مسببان اصلی این اغتشاشات در کشور نیز همین ها هستند.

3152021

* بنده از کسبه بازار تهران هستم، در این اوضاع کسادی بازار عده ای مجبورمان کردند تا مغازه ها را ببندیم و متاسفانه این موضوع باعث شد تا دو فقره چک بنده برگشت بخورد و بنده هم توان پر کردن حسابم را نداشتم.

6212021

* سخنگوی دولت وعده داده بود شب عید فطر اضافه حقوق کارمندان پرداخت خواهد شد. به خدا قسم از بس وعده عمل نشده شنیده ایم خسته شده ایم. عرض می کنیم

صورت زیبا نمی آید به کار، ای برادر سیرت زیبا بیار.

8834-0911

* رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادعایی عجیب گفته علت اعطای مجوز شکار به خارجی ها این است که بزهای کوهی و... که مسن شده اند آب زیادی مصرف می کنند لذا شکار آن ها می تواند مفید باشد! با چنین تحلیلی باید فاتحه محیط زیست را خواند! چگونه می شود اجازه داد منابع حیات وحش کشورمان به دست خارجی ها نابود شود.

3885021

* در این فصل که مصرف گاز حداقل است برای دوره 45 روزه مبلغ 70/000 تومان قبض صادر شده است وای به حال زمستان! واقعا نمی توانیم از عهده این مخارج برآییم.

13960915

* به اقرار کارشناسان رونق بازار کسب و کار نسبت به سال قبل کاهش یافته است ولی دولت مدعی تدبیر و اعتدال 5 درصد مالیات ها را افزایش داده است. چرا؟!

احمدزاده

* آقای نوبخت سخنگوی دولت ادعا کرده دولت مقصر وضع موجود نیست. در حالی که قصورهای دولت در به وجود آمدن وضعیت نگران کننده فعلی یکی دو تا نیست.

31040912

* هر گاه یکی از کارکنان از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران- که از حقوق 3 درصدی کارکنان تامین می شود- درخواست وام کند، اظهار می دارند که پول نیست! اگر هم لطف کنند پس از یک سال معطلی امکان دریافت وام فراهم می شود. چرا؟

عباس زاده

* از مسئولین آموزش و پرورش بپرسید که کجا همسان سازی حقوق فرهنگیان انجام شده که بنده و همکارانم چنین چیزی را مشاهده نکرده ایم.

7191013