آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۰
اخبار کشور
۱۰

سردار فدوی: ناو های آمریکایی از ترس عکس العمل ایران از مرز های آبی ما دور شدند

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ناو های آمریکا در زمان اعلام خروج از برجام از مرز های آبی ایران دور شدند گفت: آنها خودشان اعتراف کردند از ترس عکس العمل جمهوری اسلامی دور شدند.

به گزارش رجانیوز، دریادار علی فدوی در یادواره شهید «سیدمهدی خوش سیرت» در گلزار شهدای آستانه اشرفیه با بیان اینکه ناو های آمریکا در زمان اعلام خروج از برجام از مرز های آبی ایران دور شدند گفت: آنها خودشان اعتراف کردند از ترس عکس العمل جمهوری اسلامی دور شدند.

دریادار فدوی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از دو روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را با انقلاب شروع کردند افزود: دشمنان به دلیل قدرتمندتر بودن تجهیزات نظامی ما از ما هراس ندارند زیرا بودجه نظامی یکسال آمریکا 780 میلیارد دلار است و تجهیزات پیشرفته ای دارد.

وی با اعلام اینکه نیروی دریایی سپاه روزانه بیش از 100 فروند ناو در مقابل ناوهای آمریکایی قرار می دهد اظهار داشت: آمریکایی ها ناوهای معمولی ما را دیده اند و ما ناوهای اصلی خودمان را به آنها نشان نداده ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی ها زمانی که با ایران رو به رو می شوند خود را درون جهنم احساس می کنند گفت: نیروی دریایی آمریکا در مقابل نیروی دریایی سپاه چیزی جز حقارت کسب نکرده است.

وی با اعلام اینکه آمریکا در زمان دستگیری تفنگدارانش برای ترساندن ایران 18 فروند هواپیمای جنگی را به کار گرفت عنوان داشت: ما از التماس مقامات آمریکایی برای آزادی تفنگدارانشان فیلم داریم که هر زمان لازم شود پخش می کنیم.