آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۰
صفحه آخر
۲۰

حمله ترامپ به رستوران مرغ قرمز

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ، رستوران کوچکی در ایالت ویرجینیای آمریکا که سخنگوی کاخ سفید سارا ساندرز را از آنجا بیرون کرده بود «کثیف» توصیف کرد.

ترامپ در توئیترش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:رستوران «مرغ قرمز» باید توجه و تمرکز بیشتری به تمیز کردن سایبان ها، درها و پنجره هایش (که به شدت به رنگ کاری نیاز دارند) داشته باشد به جای این که از ارائهٔ خدمات به شخصیت فاخری مثل خانم ساندرز سرباز بزند.من همیشه یک قاعده دارم که اگر رستوران از بیرون کثیف باشد از درون هم کثیف است».

به گزارش تابناک،چند روز پیش کارگران رستوران کوچکی در ویرجینیا که غذاهای ارگانیک می فروشند سخنگوی کاخ سفید و خانواده اش را که به صرف شام به آنجا رفته بودند به دلیل همکاری با مدیریت غیرانسانی (ترامپ) از آنجا بیرون انداختند.

این رستوران چنین حرکتی را پس از اتخاذ سیاست های جدید ترامپ علیه مهاجران مکزیکی اتخاذ کرد. ساندرز هم با ارسال پیام توییتری این مساله را تائید کرد و نوشت: صاحب رستوران مرغ قرمز در لکسینگتون ویرجینیا از من خواست آنجا را ترک کنم چون برای ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کار می کنم و من هم مودبانه از آنجا خارج شدم. مالک رستوران با این کار شخصیت خودش را نشان داد.