آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۰
ورزش
۱۸
گپ

پروین: دوست ندارم مسی از جام برود

علی پروین همچنان با شور و هیجان خاصی، بازی های جام جهانی 2018 روسیه را دنبال می کند. بار دیگر سراغ او رفتیم تا ببینیم نظرش در مورد این جام و اتفاقات آن چیست. علی آقا در ابتدا گفت: «همچنان معتقدم تیم ملی عملکرد خیلی خوبی داشت و دست بچه ها درد نکند. ان شاءا... در

جام ملت ها، شرایط مان بهتر شود. کره جنوبی و ژاپن هم خیلی خوب بودند و آبروی آسیا را حفظ کردند. کره که اصلا آلمان را حذف کرد و شاهکار بود.» او افزود: «من فکر می کنم برزیل و دو، سه تیم دیگر مدعی اصلی قهرمانی هستند. هنوز مطمئن نیستم که آرژانتین هم مدعی قهرمانی هست یا نه. باید ببینیم جلوی فرانسه چطور بازی می کند. من خودم دوست دارم آرژانتین قهرمان جهان شود. کرواسی و بلژیک هم خیلی خوب بازی می کنند.»

از علی آقا پرسیدیم ستاره های جام را چطور دیدید که گفت: «انصافا رونالدو یک تنه توانست پرتغال را به مرحله بعدی ببرد. مسی هم با گلی که مقابل نیجریه زد، آرژانتین را به دور بعد برد. اصلا دوست ندارم مسی از جام جهانی کنار برود. همیشه گفته ام که مسی بازیکن مورد علاقه من است و امیدوارم این بار بتواند موفق باشد. نیمار هم خوب بود. حیف شد که محمد صلاح خیلی زود از جام جهانی رفت. او هم بازیکن خوبی است. ما باید سعی کنیم از جام جهانی لذت ببریم. این فوتبال ها هر چهار سال یکبار پیش می آید و به این خاطر است که می گویم مردم بنشینند و بازی ها را ببینند. سطح این جام جهانی که خیلی بالا بود و تیم ها به هم نزدیک بودند، باید ببینیم قهرمان چه تیمی می شود.»