آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۰
رسانه: شبکه
۵

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما: بیان دستاوردها و پاسخ به شبهات، محور برنامه های 40 سالگی انقلاب

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صداوسیما تاکید کرد: آنچه بیش از هرچیز در بزرگداشت انقلاب اهمیت دارد، بیان دستاوردهاست.

به گزارش جام جم، دکتر علی دارابی در هم اندیشی انقلاب اسلامی، دستاوردها و رهیافت رسانه ای که در اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در قم برگزار شد با اشاره به این که انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه قرن بیستم است، گفت: بیان دستاوردهای انقلاب مانند استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی، کسب استقلال و آزادی واقعی و انتقال آن به آحاد جامعه بویژه نسل جوان و بهره گیری از ظرفیت حوزه های برنامه سازی از جمله برنامه های رسانه ملی برای چهلمین سال پیروزی انقلاب است.

وی تصریح کرد: توجه به چالش های نظام و چرایی بزرگداشت انقلاب نیز از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

معاون امور استان های سازمان صداوسیما توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: انتظار آن است که کارهای ویژه ای برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب از سوی برنامه سازان صورت گیرد.

دارابی در عین حال خاطرنشان کرد: این امر مستلزم آن است که صدا و سیما با برنامه هایی که تولید می کند زبان مردم،حامی دولت، فراجناحی و متعلق به همه ایرانیان باشد.

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در صدا و سیما با اشاره به ضرورت پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص انقلاب، گفت: تبیین و تبلیغ کافی در این باره صورت نگرفته است و همه نهادها در این زمینه باید بیش از پیش تلاش کنند.

دکتر دارابی معرفی شخصیت استثنایی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر وظایف مهم در برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: معرفی رهبران جمهوری اسلامی بویژه برای نسل جوان باید مورد توجه باشد. دارابی از نخبگان حوزوی و رسانه ای خواست صداوسیما را یاری کنند تا بتوانند به بهترین وجه، بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب را برگزار کنند.