آرشیو سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷، شماره ۹۲۵۳
ورزش
۱۱

گوناگون

کاندیدای ملی پوش ایرانی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین بازیکن آسیا درجام جهانی روسیه را انتخاب کند.مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی کشورمان جزء 5 کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا شد.

پیروانی مربی تراکتور شد

مربی اسبق تیم فوتبال امید، دستیار توشاک در تیم تراکتورسازی شد.قراراست قرارداد امیر حسین پیروانی به زودی ثبت شود تا در کنار کاظم محمودی به عنوان دستیاران ایرانی توشاک فعالیت کند.

مدافع جوان ذوب آهنی شد

مجتبی مقتدایی ملی پوش جوان نفت آبادان به ذوب آهن پیوست. این مدافع جوان سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان را در کارنامه خود دارد.

تمدید صلاح با لیورپول

باشگاه لیورپول اعلام کرد قرارداد محمد صلاح تمدید شده است. قرارداد مهاجم مصری پنج ساله است.براین اساس ستاره لیورپول تا سال 2023 دراین تیم ماندنی خواهد بود.

گرشاسبی: برانکو در پرسپولیس می ماند

سرپرست باشگاه پرسپولیس درواکنش به پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق برای به خدمت گرفتن برانکو گفت: برانکو با ما قرارداد دارد و به تعهدش هم پایبند است. برانکو با تیم درکرواسی است تا اردوی آماده سازی پیش از شروع فصل را پشت سربگذارند.

سرخابی ها در سوپرجام

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد دیدارسوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و استقلال ساعت 20:45 روزجمعه 29 تیردرورزشگاه آزادی برگزارمی شود.

فرناندز به السد پیوست

گابی فرناند، هافبک تیم اتلتیکو مادرید به تیم السد قطر پیوست. تیم السد که حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، برای صعود به مراحل پایانی این رقابت ها به دنبال تقویت خود درخطوط مختلف است.

راموس: تا جام جهانی قطر می مانم

راموس مدافع تیم ملی اسپانیا معتقد است درد ناشی ازحذف از جام جهانی به او انگیزه می دهد تا درجام جهانی 2022 قطر نیز تیم ملی کشورش را همراهی کند حتی اگر تا آن روز ریش و موهایش سفید شود.