آرشیو چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۳۶۶
خبر
۸

خبر

تاکید نمایندگان مجلس بر قانون اقدام متناسب درباره برجام

دنیای اقتصاد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر پیگیری حقوق ملت و قانون اقدام متناسب در رابطه با برجام بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش «ایسنا» در این بیانیه آمده است: با خروج آمریکا از برجام، دولتمردان ما پیگیر راستی آزمایی رفتار دولت های اروپایی در این زمینه هستند، اگرچه با عنایت به تجارب گذشته تردید جدی در عزم عملگرایانه اروپایی ها وجود دارد، با این حال به عنوان نمایندگان ملت اعلام می کنیم که دولت موظف است ضمن پیگیری مجدانه حقوق ملت درگیر مسامحه نشود و قانون اقدام متناسب و متقابل در اجرای برجام را با عزمی راسخ اجرا کند و سطح همکاری های خود با آژانس بین المللی انرژی هسته ای را متناسب با شرایط تعدیل کند و با نصب العین قرار دادن سه اصل اساسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی یعنی عزت، حکمت و مصلحت روزهای حساس کنونی را مبتنی بر حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی و منافع ملی مدیریت کند.

فرمانده سپاه اعلام کرد: آمادگی پاسداران جوان برای صحنه های نبرد احتمالی آینده

ایسنا: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت انقلابی ایران در آستانه یک تجربه مهم تاریخی قرار دارد، گفت: سپاه در این صحنه عظیم جهانی تحقق رسالت خود را براساس پاسداری غیر محافظه کارانه از پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی از طریق تداوم اقدامات تحولی در ارکان خود قرار داده است.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری گفت: جوانان برای صحنه های نبرد احتمالی آینده در عرصه های دفاعی امنیتی و جنگ نرم دشمنان آماده شده اند.همچنین به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده کل سپاه در همایش فرماندهان و مسوولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد، با اشاره به توانمندی و ظرفیت های سپاه در دفاع از میهن اسلامی گفت: نیروی زمینی سپاه در ماموریت عملیاتی خود برای تامین امنیت مناطق مرزی موفق عمل کرده است. فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه گفت: جبهه دشمن همه فشارها را علیه نظام و ملت ایران به کار گرفته است.

بررسی لایحه جامع انتخابات در کمیته منتخب دولت

باشگاه خبرنگاران جوان: سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور گفت: در نشست کمیته منتخب دولت که به ریاست وزیر کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد، مفاد لایحه جامع انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.