آرشیو شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۶
اخبار کشور
۳

جزئیات جدید نمونه برداری بازرسان آژانس از آزمایشگاه های دانشگاه علم و صنعت

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در تشریح جزئیات بازدید و نمونه برداری بازرسان آژانس از آزمایشگاه های دانشگاه علم و صنعت گفت: این بازدید و نمونه برداری در خرداد ماه و به بهانه استفاده از واژه سانتریفیوژ در مقاله یکی از دانشجویان دانشکده برق این دانشگاه انجام شد.

بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی چندی پیش اقدام به بازدید و نمونه برداری از برخی از آ زمایشگاه های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در بیان جزئیات بیشتر این بازدید گفت: بازرسان آژانس در خرداد ماه سال جاری در حالی که نقشه آزمایشگاه های اساتید دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت را در اختیار داشتند به صورت محرمانه اقدام به بازدید و نمونه برداری از برخی از آزمایشگاه های اساتید دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند.

وی افزود: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به این بهانه که در مقاله یکی از دانشجویان دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت از واژه سانتریفیوژ استفاده شده اقدام به بازرسی و نمونه برداری از برخی از آزمایشگاه های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند.

عضو بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت با اشاره به مصاحبه رئیس این دانشگاه با یکی از خبرگزاری ها درباره این بازدید و نمونه برداری اظهار داشت: اینکه رئیس دانشگاه گفته این بازدید و نمونه برداری در دوران ریاست وی نبوده وی حدود یک هفته است که حکم ریاستش صادر شده اما از ابتدای سال جاری سرپرست دانشگاه بوده و اینگونه این بازدید و نمونه برداری در زمان سرپرستی وی در دانشگاه صورت گرفته است.

وی افزود: رئیس دانشگاه همچنین گفته که در 12 تیر چنین بازرسی انجام نشده این درست است چرا که بازرسی و نمونه برداری بازرسان آژانس از آزمایشگاه های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت در خرداد ماه انجام شده است نه در روز 12 تیر.