آرشیو سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۸
اقتصادی
۴

فهرست عاملان فروش لاستیک ناوگان جاده ای اعلام شد

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: اولین فهرست عاملان فروش لاستیک توسط کارخانه های داخلی از سوی وزارت صنعت به سازمان راهداری ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن حاجی اسماعیلی درباره توزیع لاستیک بین ناوگان عمومی جاده ای با نرخ دولتی اظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت فهرست میزان لاستیک های ارسالی از سوی کارخانه های تولیدکننده لاستیک به نمایندگی های استانی و شهرستان های مختلف را به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کند تا سازمان نیز به رانندگان اطلاع رسانی کند.

وی افزود: اولین فهرست به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ارسال شده و بلافاصله این اطلاعات در اختیار ادارات کل استانی قرار گرفت تا تشکل های صنفی استانی اطلاعات مربوط به عاملان فروش استان ها و شهرستان ها را در اختیار رانندگان قرار دهند.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: پیگیری و تهیه گزارش از استان ها به منظور دریافت اطلاعات از میزان توزیع از سوی عاملان فروش و دریافت لاستیک از سوی رانندگان آغاز شده است تا موجودی لاستیک هر یک از عاملین فروش و تعداد رانندگان مراجعه کننده مشخص شود.

حاجی اسماعیلی ادامه داد: مقرر شده فهرست های تکمیلی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به طور مستمر به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ارسال شود.

وی در خصوص سامانه ثبت نام توزیع لاستیک در سایت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با توجه به احتمال وجود سختی هایی برای دسترسی رانندگان ناوگان عمومی حمل ونقل جاده ای به این سایت اینترنتی و به دلیل قابلیت شناسایی نوع و اندازه لاستیک از روی کارت هوشمند رانندگان، این سایت اینترنتی بسته و کنار گذاشته شد.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر تصریح کرد: نظارت بر توزیع و قیمت با نرخ مصوب دولتی از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان انجام می شود و امیدواریم در این فرایند کارخانه های تولید لاستیک ناوگان عمومی حمل ونقل جاده ای به تعهدات خود عمل کنند.