آرشیو شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۵۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

ضرغامی در جمع فرماندهان انتظامی تهران بزرگ: عده ای به دنبال جابجایی مفهوم منکر و معروف هستند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز ناجا نسبت به بقیه نیروهای مسلح در وضعیت جدی تری قرار گرفته و وارد یک جنگ بالفعل شده است.

سیدعزت الله ضرغامی در جلسه نهضت روشنگری ناجا در جمع فرماندهان و روسای انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز ناجا در خط مقدم مقابله با دشمن هم در فضای سخت و هم در فضای نرم است و کار نیروی انتظامی با توجه به گسترش فضای مجازی بسیار سخت و پیچیده است که با برنامه ریزی درست، می توانیم از شرایط موجود استفاده و بهره ببریم در غیر این صورت نتیجه عکس خواهد داد.

ضرغامی بیان داشت: امروز ناجا نسبت به بقیه نیروهای مسلح در وضعیت جدی تری قرار گرفته است و در واقع ناجا وارد یک جنگ بالفعل شده که این جنگ را دشمن بدون شلیک یک گلوله با عملیات روانی مدیریت می کند. بدون مبالغه، کارکنان نیروی انتظامی با فداکاری، ماموریت های گسترده و متنوعی را انجام می دهند که در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد و در خط مقدم میدان جنگ با دشمنان انقلاب هستند.وی ادامه داد: همه ما باید مراقبت کنیم که غذای روح ما پاک و طاهر باشد، به همین خاطر تمام مراجع خواندن کتب ضاله را حرام می دانند اما به اعتقاد بنده امروز احکام کتب ضاله عوض شده است و معتقدم که علاوه بر حوزه اعتقادی و باورهای دینی، ما باید دقت کنیم و بدانیم که آگاهی های سیاسی و دانش سیاسی را از چه کسی می گیریم؛ بدون شک علت انحراف بسیاری از افراد، به علت منابع خبری منحرف است.

رئیس اسبق صدا و سیما با بیان اینکه تبلیغات و اقدامات رسانه ای در مورد عملکرد پلیس به مراتب کمتر و پایین تر از واقعیات موجود است، گفت: مظلومیت ماموران ناجا از مرزهای کشور تا کف خیابان شهرها باعث برکت کار آنان شده است.

ضرغامی با بیان اینکه ماموریت های ناجا باید با هوشمندی و توجه به افکار عمومی و عملیات روانی دشمن انجام گیرد، افزود: عده ای به دنبال جابجایی مفهوم منکر و معروف هستند که پرسنل پلیس باید مراقب این عملیات روانی دشمن باشند و ماموریت های اجتماعی خود را با هوشمندی و توجه به افکار عمومی و عملیات روانی دشمن انجام دهند و باید مراقبت کنند که بهانه به دست دشمن ندهند. اقدامات رسانه ای ناجا نیز باید بر اساس اولویت ها و انتظارات عمومی صورت گیرد.