آرشیو یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۲۶
ورزشی
۲۲

درخواست از فدراسیون فوتبال ترکیه برای انتقال مدافع استقلال

مدیرعامل ترابوزان اسپور: دلالان قیمت حسینی را 3 برابر کرده اند!

روزنامه صباح ترکیه درباره انتقال سیدمجید حسینی به ترابوزان نوشت: «استقلال با گرفتن گذرنامه حسینی در حالی مانع انتقال او به ترابوزان اسپور شده که این باشگاه ترکیه ای بند فسخ 300 هزار دلاری قرارداد حسینی را فعال کرده است. ضبط گذرنامه مدافع ملی پوش استقلال با همکاری این باشگاه و فدراسیون فوتبال ایران صورت گرفته تا مانع از جدایی حسینی از آبی های پایتخت شود. این در حالی است که باشگاه ترابوزان برای حضور حسینی در ترکیه، انجام معاینات پزشکی و انعقاد قرارداد با این باشگاه، بلیت سفر به ترکیه تهیه کرده و محل اقامتی را نیز برای این مدافع 22 ساله تدارک دیده است. با به وجود آمدن این مشکلات از سوی طرف این ایرانی، باشگاه ترکیه ای از فدراسیون فوتبال ترکیه خواسته است تا در این قضیه به آنها کمک کند و مقدمات حضور مجید حسینی در این کشور برای عقد قرارداد با ترابوزان اسپور را فراهم آورد.

با این حال، احمت آقااوغلو، مدیر عامل باشگاه ترابوزان اسپور در گفت وگو با سایت ترکیه ای هابر 61، درباره انتقال حسینی به تیمش، چنین صحبت کرد: «من دیگر نمی خواهم طوری وارد بازار نقل و انتقالات شوم که در گذشته و مدیران قبلی به آن صورت بازیکن می خریدند. درباره مجید حسینی اتفاقات متفاوتی در حال رخ دادن است. هزاران نفر در زمان نقل و انتقالات باعث شده اند که قیمت این مدافع جوان و 22 ساله تغییر کند. روی حرف من با آنها است که بدانند دوران دلالی به پایان رسیده است. من هیچ گاه نمی گذارم که نقل و انتقالات به این شکل صورت بپذیرد. زمانی که می توانم بازیکن را با قیمت واقعی اش بخرم، چه دلیلی دارد 3 برابر آن هزینه کنم؟!»

گفتنی است حسینی که برای دریافت رضایتنامه خود و پیوستن به باشگاه ترابوزان با افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال نشستی را برگزار کرد بعد از پایان این جلسه با عصبانیت ساختمان خیابان سعادت آباد را ترک کرد که نشان می دهد باز هم برای گرفتن رضایتنامه اش با افتخاری به نتیجه نرسیده است!