آرشیو دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۵۳
شهرستان ها
۷

فرماندار لنجان: مسئولان فارغ از مسائل جناحی به مردم خدمت کنند

فولادشهر- خبرنگارکیهان: فرماندار لنجان گفت: امروز بیش از 50 پروژه تاثیرگذار در شهرستان با گذشت 10 سال همچنان نیمه تمام باقی مانده اند که بعضی از این پروژه ها تنها به دلیل برخوردهای سیاسی و جناحی به این وضعیت دچار شده اند.

مهدی صفر خانلو افزود: با توجه به مشکلاتی که امروز در حوزه اشتغال با آن مواجه هستیم دیگر اجازه نخواهیم داد این برخوردها در اجرای هیچ پروژه ای تاثیر بگذارد و با برنامه ریزی های انجام شده در ماه های آینده شاهد انجام کارهای بزرگی در شهرستان لنجان خواهیم بود.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی بیان داشت: در رابطه با اجرای قوانین در جهت مشکلات کم آبی در بخش کشاورزی تابع تصمیمات استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: کشت برنج در سال جاری تنها 30 درصد انجام گرفته است و کشت جایگزین به جای کشت برنج که نیازمند منابع آبی بسیار است برای حل مشکلات کشاورزی ناشی از کمبود آب و همچنین حفظ صنعت کشاورزی در اولویت قرار دارد.

فرماندار لنجان در پایان گفت: با تامین زیرساخت های لازم می توان بخش باغبهادران را که از طبیعت بکری برخوردار است به یکی از با ارزش ترین مقاصد گردشگری، بوم گردی و طبیعت گردی کشور تبدیل کرد.