آرشیو سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷، شماره ۹۲۶۴
ورزش
۱۱

گوناگون

فغانی بهترین داورجام شد

سایت جهانی داوران، رای گیری برای انتخاب بهترین داور جام جهانی را انجام داد که در نهایت علیرضا فغانی موفق شد این عنوان را به دست بیاورد.فغانی دیدار تیم های آلمان،مکزیک، برزیل،صربستان، فرانسه،آرژانتین و بلژیک،انگلیس را در جام جهانی سوت زد.

ایران هند را گلباران کرد

تیم هندبال جوانان ایران دراولین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا با اختلاف 31 گل تیم هند را شکست داد. شاگردان مهدی رهبری در این موفق شدند تیم هند را با نتیجه 48 بر 17 مغلوب کنند.

کریمی به استقلال پیوست

هافبک فصل گذشته تیم سپاهان با امضای قراردادی رسما استقلالی شد. علی کریمی بعد ازپشت سرگذاشتن تست های پزشکی وعقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوست.

مودریچ بهترین بازیکن شد

لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی انتخاب شد. کیلیان امباپه نیز به عنوان بهترین بازیکن جوان این جام انتخاب شد.

دشان: لیاقت قهرمانی را داشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد که تیمش لیاقت کسب عنوان قهرمانی جام جهانی را داشت. دشان گفت: واقعا شگفت انگیز بود. قهرمانی درجام جهانی برای بازیکنان جوان ما واقعا شگفت انگیزاست. بازیکنانم حرف گوش کردند و توانستند قهرمان جام جهانی شوند.

رقابت برادران در تورکره‎

نوشاد و نیما عالمیان ازامروز در تور تنیس روی میز کره‎جنوبی به مصاف رقبای خود می روند. حضور در رقابت های تور تنیس روی میز کره جنوبی، یکی از برنامه های آماده سازی برای برادران عالمیان است که در ترکیب تیم اعزامی به بازی های آسیایی قراردارند.

کین آقای گل جام جهانی

جام جهانی درحالی به پایان رسید که هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلستان با 6 گل زده بهترین گلزن این مسابقات شد.

دالیچ: کرواسی درفینال بهترین بود

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی اعتقاد دارد که تیم او در فینال جام جهانی عملکرد بهتری نسبت به فرانسه داشته است.دالیچ گفت: خیلی خوشحالم که چنین تیمی دارم. به خودمان افتخار می کنیم، چون در بازی فینال مقابل فرانسه هم بسیار عالی بازی کردیم ودر طول جام جهانی هم بهترین تیم را داشتیم.