آرشیو پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۵۶
اخبار کشور
۱۰

دختر کرمانی جوایز خود را به سردار سلیمانی اهدا کرد

«فاطمه زهرا آقاملایی»دختر هشت ساله کرمانی ضمن نگارش نامه ای به سردار سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی» جوایزی را که در طول دوران تحصیلش به دست آورده بود به وی اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، آقاملایی بعد از ارسال نامه به فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی از طرف وی جواب نامه اش را به همراه یک عدد انگشتری دریافت کرد.

این دختر کرمانی در نامه ای که به فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی نوشته آورده است، محضر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سلام، من در نهج البلاغه امام علی(ع) خوانده ام که «جهاد دری است از درهای بهشت که خداوند به روی دوستان خاص خود می گشاید».

وی در این نامه ادامه می دهد، شما و یارانتان دوستان خاص خداوند هستید و من نیز در سنگر مدرسه مشغول درس خواندن هستم و به لطف خدا سال گذشته موفقیت هایی را داشته و جوایزی نیز گرفته ام.

فاطمه زهرا این گونه ادامه می دهد، همه جوایز را برای شما که دوست خدا هستید می فرستم که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) خرج کنید.

وی در پایان آورده است: همیشه دوستدار و دعاگوی شما و یارانتان هستم و به دعایتان محتاجم، خداوند حافظتان.

سرتیپ قاسم سلیمانی نیز ذیل این نامه در پاسخ به محبت این دختر کرمانی چنین آورده است: «دختر گلم زهرا خانم عزیز، نامه توام با محبت و ایثارت دریافت شد،دستان کوچک و توانمندت را می بوسم و انگشتری را به یادگار برای دختر فداکارم می فرستم، ان شاءالله بزرگ که شدی در نماز و دعا همه و پدران فداکارت را فرموش نکنید.»