آرشیو پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۳۷۸
ورزش
۱۵

جهان ورزش

توافق کورتوا با رئال مادرید

بهترین دروازه بان جام جهانی 2018 با قهرمان اروپا به توافق رسید. مسوولان باشگاه رئال مادرید با تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی چلسی به توافق رسیدند. قرارداد پیشنهادی رئال مادرید به کورتوا، 4 ساله است. این دروازه بان بلژیکی درحالی راهی رئال مادرید خواهد شد که تنها یک سال از قراردادش با چلسی باقی مانده است.

قدردانی رئیس جمهور اروگوئه از گریزمان

آنتوان گریزمان پس از گلزنی برابر تیم ملی اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی خوشحالی نکرد و در نشست خبری اعلام کرد به احترام همی تیمی هایش در اتلتیکو این کار را انجام نداده است. او پس از قهرمانی فرانسه در نشست خبری با پرچم اروگوئه ظاهر شد. به همین دلیل تاباره واسکس، رئیس جمهور اروگوئه از گریزمان تمجید و او را به کشورش دعوت کرد.

برزیل با تیته آینده درخشانی دارد

کاکا، هافبک پیشین سلسائو معتقد است تیم ملی برزیل با ادامه فعالیت تیته آینده درخشانی خواهد داشت. او گفت: «در برزیل هر نتیجه ای غیر از قهرمانی شکست است ولی من می خواهم نیمه پر لیوان را ببینم. برزیل در این جام بازی های خوب و زیبایی ارائه داد. خصوصا در بازی برابر بلژیک، تیم نمایش بسیار خوبی داشت. سطح تاکتیکی تیم نسبت به دوره های قبل و بازی های گذشته بالا بود و من مطمئن هستم با ادامه حضور تیته در تیم ملی برزیل، شرایط برای برزیل بهتر از این هم خواهد شد. تیم آینده درخشانی دارد.»

انریکه: آماده چالش با اسپانیا هستم

سرمربی جدید ماتادورها در اولین روز رسمی کار خود با فدراسیون فوتبال اسپانیا، از موضع قدرت سخن گفت. لوئیس انریکه گفت: «برای هدایت تیم ملی اسپانیا فراتر از آماده ام. با کلی انگیزه آماده شروع کردن کار و روبه رو شدن با این چالش هستم. کار به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا خاص است چون نه تنها می توانم نماینده کشورم باشم، بلکه این تیمی است که چیزهای زیادی برده و در دنیای فوتبال یک الگو است.»

موافقت میلان با فروش بونوچی

باشگاه میلان با فروش کاپیتان با تجربه خود موافقت کرده است. به گزارش «ایسنا» لئوناردو بونوچی در فصل نخست حضورش در میلان بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازو بست اما نتوانست آرامش را به خط دفاعی روسونری برگرداند و در نهایت تیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکرد. رسانه های ایتالیایی تاکید کردند که میلان با فروش بونوچی موافقت کرده است. منچستریونایتد و پاری سن ژرمن دو مشتری جدی بونوچی هستند.