آرشیو شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۱
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نسل جدید چه مطالباتی دارد

و رفتار با او باید چگونه باشد؟

منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

پاسخ به پرسش ایران

مطالبه جوان ها از مسئولان، کنار گذاشتن ماسک هاست/ نام محفوظ- تماس تلفنی: به نظر من هنوز بوی گذشته ها در سر مسئولان ما چرخ می زنه. اینکه دستور بدهند ملت اجرا کنند، اینکه باید در انتخابات مردم برای یکی دو هفته عزیز و بزرگ شوند در حالی که مسئولان به چیزهایی که می گویند، اعتقادی داشته باشند. مطالبه جوان ها در حال حاضر کنار گذاشتن ماسک ها و شفافیت است. جوان های ما بدون اغراق بهترین های دنیا هستند آنهایی که ماسک به صورت زده اند باید آن را از صورت شان بردارند و با جوان ها و ملت شفافیت داشته باشند.

نسل جدید، رفاه اقتصادی، پیشرفت و نشاط حلال می خواهد/ مینا فروزنده– کانال تلگرام «ایران»: نسل جدید رفاه اقتصادی، پیشرفت تکنولوژی در مقایسه با کشورهای پیشرفته و نشاط حلال می خوان و باید مثل خودشون با شور و انرژی باهاشون برخورد کرد نه سنگین و سالخورده.

نظر مردم

احمد رضایی از تهران: سلام. بنده یکی از خوانندگان همیشگی روزنامه ایران هستم. می خواستم یه گزارش از اتباع افغانستانی مقیم ایران که کارت آمایش دارن تهیه کنید که مجاز هستن و کارت شناسایی دارن و چرا دولت نمی ذاره اونها گواهینامه رانندگی داشته باشن مگر حق هر شهروندی نیست که از حقوق اولیه خود بهره مند شود لطفا درخواست بنده را به گوش مسئولان دولت برسانید.

طرح پزشک خانواده / آقای صابر: با توجه به موفقیت طرح پزشک خانواده، مناسب است که پزشکان ماهی یک بار در بیمارستان ها و مراکز دولتی دوره های بازآموزی را مجددا طی کنند تا شاهد پیشرفت و موفقیت بیشتر طرح ذکر شده در جامعه باشیم.