آرشیو شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۱
ورزشی
۲۳

با آبی پوشان

توافق شفر و فتحی درباره خارجی ها

سایت رسمی باشگاه استقلال گزارش داد، فتحی روز گذشته به همراه امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه در کمپ تمرینی استقلالی ها حضور یافته و در جلسه ای با وینفرد شفر، سرمربی تیم و نصرالله عبداللهی سرپرست تیم شرکت کردند و در این جلسه درباره برنامه ها و گام های بعدی تیم با یکدیگر گفت وگو کردند. یکی از موضوعات دیگر این جلسه، بحث و گفت و گو درباره وضعیت تیام و جپاروف بود که دو طرف به جمع بندی خوبی درخصوص مسائل باشگاه و برنامه های آینده دست پیدا کردند.

چشمی منتظر بازگشت فتحی از ترکیه

روزبه چشمی، مدافع هافبک استقلال با وجود شایعاتی که پیرامون سفرش به قطر مطرح شده، در تهران حضور دارد و فردا با فتحی دیدار و گفت وگو خواهد کرد. چشمی و مدیر برنامه هایش چهارشنبه شب بعد از انتخاب فتحی به عنوان سرپرست نشستی شبانه را با عباسی ملکی برگزار کرده و پیرامون وضعیت قرارداد این بازیکن صحبت هایی را انجام دادند. در این نشست رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال مباحث مختلفی را مطرح کرد و مقرر شد بعد از بازگشت فتحی از ترکیه جلسه ای دیگر بین طرفین برگزار شود.

ملکی: به جز یک نفر با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نکرده ایم!

ملکی، رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال هنگام خروج از این باشگاه با هواداران معترض این تیم گفت وگو کرد. وی خطاب به هواداران گفت: «سیدمجید حسینی با ما قرارداد دارد و مطمئنا در باشگاه استقلال می ماند. البته تیام حتی حاضر به گفت وگو با مدیرعامل باشگاه استقلال هم نشد و تاکید می کرد زمانی صحبت می کند که مدیر برنامه هایش در جلسه حضور داشته باشد. متاسفانه ما با دلال های این بازیکن ها مواجه شدیم و از باشگاه استقلال هزینه های زیادی درخواست می کردند. در حال حاضر بیشتر بدهی های باشگاه پرداخت شده و بازیکنان استقلال نزدیک به 80 درصد پول خود را از باشگاه دریافت کرده اند. وی در ادامه درخصوص عقد قرارداد با بازیکنان مصدوم گفت: «با هیچ بازیکنی در حال حاضر قرارداد بسته نشده. اجازه دهید بازیکنان از اردوی ترکیه برگردند بعد در صورت تاییدیه پزشک با آنها قرارداد امضا می شود. بازیکنانی مانند علی کریمی، مرتضی آقاخان هنوز قراردادشان امضا نشده است در حال حاضر علی کریمی در اردوی ترکیه تمرین می کند و هیچ مشکل پزشکی ندارد.»