آرشیو شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۱
سیاسی
۳

دیگه چه خبر

موضوع آب و برق در دستور کار دولت

خبراول اینکه رئیس جمهوری هفته پیش به طور جدی با معاون اول رئیس جمهوری و وزیر نیرو درباره مسائل آب و برق و آماده کردن طرحی در این خصوص گفت و گو کرده است. وی دستورهای لازم برای این موضوع را صادر کرده است.

دیدگاه رهبر انقلاب درباره دست زدن در هیات

خبردیگر اینکه نشریه خط حزب الله در خبری کوتاه به نقل از خبرگزاری صداوسیما نوشت: یکی از مداحان اهل بیت درگفت و گویی تلویزیونی با اشاره به دیدارش با رهبر انقلاب گفت: به ایشان گفتم سال هاست که من کف زنی نخواندم، برداشت من این بوده که شما مخالف هستید و میل ندارید نسبت به این کار؛ فرمودند که: «نه! چه اشکالی دارد کف بزنند، اگر آهنگی که ساخته می شود لهوی و لس آنجلسی نباشد کف بزنند.»

تذکری به اعضای دولت

شنیدیم که اخیرا به اعضای دولت و وزیران تذکرداده شده است مواردی که مربوط به شخص رئیس جمهوری یا نیازمند تصمیم گیری و اعلام نظر وی است را رسانه ای نکنند.

درخواست بررسی رابطه مالی صداوسیما با موسسات مالی

با خبر شدیم حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری، در کانال تلگرامی خود نوشت:«از شورای محترم نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهیم خواست که موضوع رابطه مالی و تبلیغاتی گذشته و حال سازمان، شبکه ها و برنامه های مختلف را با موسسات مالی و اعتباری و پروژه های ساخت و ساز متخلف یا غیرمجاز در دستور کار قرار دهد.»

سپرده گذاری 40 میلیاردی نماینده مجلس

خبر آخر اینکه، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد و شفافیت در مجلس از بررسی پرونده نماینده سپرده گذار 40 میلیاردی در موسسات مالی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد. امیر خجسته در گفت وگو با خانه ملت افزوده که هر مورد دیگری که دراین زمینه وجود داشته باشد به شدت از طریق سه قوه پیگیری می کنیم.