آرشیو شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۷
جامعه
۴

امید ابراهیمی در گفت و گو با جام جم: استقلالی ها وقتی تماس گرفتند که قراردادم را بسته بودم

سعید اکبری

امید ابراهیمی، هافبک دفاعی جدید الاهلی قطر اولین فصل حضور خود را در خارج از ایران تجربه خواهد کرد. او از استقلال جدا شد و به این باشگاه قطری پیوست. ابراهیمی پس از جدایی از استقلال دو بار بیانیه داد. آخرین بیانیه او در پاسخ به حرف های افتخاری، مدیرعامل سابق آبی ها بود. وقتی افتخاری گفت امید ابراهیمی حتی جواب تماس هایش را نمی داد، در پاسخ او گفت: «من به آقای افتخاری به خاطر از دست دادن پدرش تسلیت می گویم. بابت زحماتی هم که کشید به ایشان خسته نباشید می گویم. نکته ای که می خواهم بگویم این که پوشیدن پیراهن پرافتخار استقلال مایه مباهات هر بازیکنی است. بعد از جام جهانی که به تهران رسیدیم، آقای افتخاری با من تماس گرفت و به ایشان گفتم

یک میلیارد طلب دارم از دو فصل گذشته. تکلیفش را روشن کنید. گفتند باشد. من به مسافرت رفتم و برگشتم، ولی دیدم هیچ خبری از باشگاه استقلال نشد و با توجه به پیشنهادهایی که شد رفتم مذاکره کردم و توافق شد. من بازیکن آزاد بودم، نمی توانستم بگویم لطفا قراردادم را امضا کنید. بعد از توافق تماس گرفتند که من دیگر قرارداد را امضا کرده بودم.... »

او همچنین درباره انتقال به الاهلی توضیح داد: «با توجه به شناختی که از لیگ قطر داشتم و کیفیتی که این لیگ داشت، حضور بازیکنان بزرگ و سطح بالا که از تمام کشورهای دنیا به اینجا آمدند باعث شده تا لیگ قطر کیفیت خوبی داشته باشد.» او ادامه داد: «این لیگ در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است و من نیز با توجه به شناختی که از باشگاه الاهلی داشتم که بازیکنان خوبی در این تیم حضور داشتند و مخصوصا از ایران بازیکنان بزرگی در الاهلی بازی کرده بودند، تصمیم خودم را گرفتم و با توجه به پیشنهادی که شد دوست داشتم به این تیم بیایم. با تلاشی که من با بازیکنان دیگر در تیم خواهیم داشت می توانیم الاهلی را به نتایج خوبی برسانیم و جایگاه خوبی را در لیگ ستارگان کسب کنیم.»