آرشیو شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۷
صفحه اول
۱

سید حسن نصرالله:بزرگ ترین حماسه پایداری و پیروزی را رقم زدید

دبیر کل جنبش حزب ا... لبنان در تماس تلفنی با نیروهای این جنبش که از مدافعان شهرک های فوعه و کفریا در مدت سه سال محاصره بودند، از آنها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فارس، همزمان با خروج هزاران نفر از اهالی فوعه و کفریا از ادلب، براساس توافق بین دولت سوریه و گروه های مسلح و تروریستی، شش نفر از نیروهای حزب ا... نیز بعد از سه سال محاصره راهی لبنان شدند.

سیدحسن نصرا...، دبیر کل جنبش حزب ا... لبنان با مدافعان فوعه و کفریا تلفنی تماس گرفت و از مقاومت و ایستادگی آنها در طول سه سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شبکه المیادین، سیدحسن نصرا... در این تماس، مدافعان شهرک های شیعه نشین را خطاب قرار داد و گفت: «شما بزرگ ترین حماسه استقامت، پیروزی و پایداری را در تاریخ حزب ا... رقم زدید.»

این شش نیروی حزب ا... از سال 2015 که شهرک های فوعه و کفریا در آن سال در محاصره تروریست ها قرار گرفتند، از این دو شهرک دفاع کردند و روز پنجشنبه و براساس توافق مذکور به وطن خود لبنان بازگشتند. از لبنان خبر می رسد، حزب ا... و خانواده های شش مدافع همراه خانواده های شهدای مقاومت و مردم این کشور خود را برای استقبال از آنها آماده می کنند.

شش مدافع لبنانی فوعه و کفریا بعد از خروج از شهرک ها به منطقه زینبیه در شهر دمشق، پایتخت سوریه منتقل شدند و بعد از زیارت مقام سیده زینب (س) به سمت لبنان حرکت کردند.