آرشیو سه‌شنبه ۲ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۴۲
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

فدراسیون فوتبال عراق با اریکسون، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به توافق رسیده است. عراق در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با تیم ایران همگروه است

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران گفت: انتخاب دو کشتی گیر برای المپیک جوانان خیلی سخت بود. با قهرمانی جهان تاریخ سازی کردیم.

فدراسیون جهانی جودو به دلیل اینکه تونس و امارات نتوانستند تضمین کنند در مسابقات رفتار یکسانی با ورزشکاران اسراییلی می شود، میزبانی مسابقات در این کشورها را تعلیق کرد.

در حاشیه مسابقه دو تیم باشگاهی در اندونزی طرفداران فوتبال در این کشور صندلی های استادیوم پالمبانگ را از زمین جدا کردند و آنها را شکستند. این استادیوم یکی از استادیوم های محل برگزاری بازی های آسیایی است.

سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید رقابت با بارسلونا و رئال مادرید را در لالیگا و قهرمانی در این بازی ها تقریبا غیرممکن می داند.

تیم ملی فوتبال ساحلی برای برگزاری اردوی آماده سازی به پرتغال و برزیل اعزام می شود

منظمی، نایب رییس بانوان فدراسیون کشتی گفت: کشتی بانوان مطالبه دختران ایرانی بود/ فصل دوم لیگ پخش رادیویی می شود.

مائده برهانی، کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان: تا لیگ مان قوی نشود پیشرفت بانوان در آسیا کند خواهد بود.

محمد ستارپور، ملی پوش سابق بوکس به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

جیانی موسکون به علت ضربه زدن به یک دوچرخه سوار از تور دو فرانس اخراج شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن رونمایی از بلیت بازی های جام ملت های آسیا اعلام کرد بلیت فروشی این رویداد از هفته آینده شروع می شود.

نیکو خصال، سرپرست ورزشگاه آزادی: آزادی آماده برگزاری لیگ برتر است/ بلیت فروشی به تیم ها واگذار شد.

مدیر مجموعه ورزشگاه تختی اعلام کرد به دلیل اینکه امسال هیچ مسابقه ای در زمین چمن ورزشگاه تختی برگزار نمی شود این مجموعه آماده برگزاری هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نیست.

«امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که سوپرجام برگزار شود»

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می گوید که از طریق مراجع حقوقی ماجرای قرارداد حسینی با تیم ترکیه ای را پیگیری می کند. امیرحسین فتحی گفت: مجید حسینی بازیکن استقلال است/ اسیر جو موجود در کشور نمی شویم.

سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان: فدراسیون دوچرخه سواری قول پنج مدال در بازی های آسیایی داده است.