آرشیو چهارشنبه ۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۷۱
ورزش
۱۱

گوناگون

سفرتیم ملی امید به عراق

تیم ملی فوتبال امید کشورمان به منظور برگزاری دو بازی دوستانه با تیم المپیک عراق، وارد عراق شد.دو بازی دوستانه با عراق در روزهای سوم و ششم مرداد برگزار می شود.

بازیکن پرسپولیس در فولاد

سروش رفیعی که به علت محرومیت پرسپولیس نمی تواند درنیم فصل اول برای این تیم بازی کند، پس از انجام مذاکرات نهایی برای نیم فصل اول به تیم فولاد پیوست. رفیعی درنیم فصل دوم به پرسپولیس بازخواهد گشت.

تاج: کی روش بازمی گردد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی به زودی بازمی گردد و تیم ملی را قهرمان آسیا می کند.مهدی تاج پس از برگزاری مراسم برترین های سال فوتبال اظهار داشت: مراسم خوب بود، اما ممکن است کاستی هایی هم مثل تمام مراسم ها داشته باشد. سعی می کنیم بهترشود.

درخواست بازی با تراکتور

باشگاه ترابوزا ناسپورترکیه طی نامه ای از باشگاه تراکتورسازی درخواست کرد برای انجام دیداری دوستانه به کشور ترکیه سفر کند.

بختیار با سپاهان ثبت کرد

بختیار رحمانی قرارداد خود را با تیم سپاهان ثبت کرد تا در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در جمع شاگردان امیر

قلعه نویی حضور داشته باشد.

خلیل زاده به بازی می رسد

مصدومیت شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس جدی نیست و این بازیکن مشکلی برای بازی کردن درهفته نخست لیگ برتر مقابل پدیده را ندارد.

اعلام قیمت گلزن ذوب آهن

باشگاه ذوب آهن با ارسال نامه ای به فتحی سرپرست استقلال اعلام کرد با پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون تومان می توانند مرتضی تبریزی را جذب کنند.

تمدید کاپیتان سرخپوشان

کاپیتان پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم بدون درج مسائل مالی و سفید تمدید کرد. جلال حسینی گفت: تا زمانی که بتوانم درپرسپولیس بازی کنم، درخدمت باشگاه خواهم بود و فوتبال خودم را درپرسپولیس به اتمام می رسانم.

انتقاد داور جام جهانی

داورایرانی حاضر درجام جهانی از نظم برگزاری مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران انتقاد کرد و گفت: باید شان افراد حفظ شود. فغانی گفت: ما باید برنامه ریزی را یاد بگیریم و مثل جام جهانی رفتار کنیم.