آرشیو چهارشنبه ۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۱
ورزش
۴

شفر: دلخوری بازیکنان برطرف نشده است

استقلال شبیه به تیم زیر 23 ساله هاست!

وینفرد شفر، سرمربی استقلال با گلایه درباره آخرین شرایط تیمش حرف می زند. کاملا پیداست او نگران است. استقلال با مشکلاتی روبه روست و شفر نمی تواند این مشکلات را پنهان کند.

آقای شفر از وضعیت استقلال صحبت کنید. ما که نیمی از بازیکنان حاضر در تمرین را نمی شناسیم!

شما می بینید که تیم ما شبیه تیم زیر 23 ساله هاست! در اینجا بازیکنان جوان به همراه چند بازیکن باتجربه حضور دارند. بازیکنان داخلی ما راضی نیستند و این مساله را درک می کنم. به همین دلیل، از آقای فتحی خواستم به محل تمرین بیاید.

مشکلات زیاد به نظر می رسد، درست است؟

شرایط مان برای بازی اول شاید خیلی خوب نباشد و پنج بازیکن مان در آخرین بازی برابر ذوب آهن با ما نیستند. مامه تیام، سرور جپاروف، امید نورافکن، امید ابراهیمی و مجید حسینی از جمله این بازیکنان هستند. ما نیاز به زمان داریم تا بازیکنانم بهتر با شرایط جدید آشنا شوند. با وضعیتی که الان داریم شانس بزرگی برای موفقیت نخواهیم

داشت.

خواسته شما از هواداران چیست؟

ما خیلی سخت تلاش می کنیم، اما بازیکنان جوانی که به ما اضافه شده اند، شاید نیاز به سه تا چهار ماه زمان دارند تا به آن سطحی که می خواهیم برسند.به هرحال داریم کارمان را انجام می دهیم، اما درباره بازی نمی توانم حرف بزنم. امیدوارم بازیکنان از لحاظ ذهنی آزاد باشند، چون برخی از آنها دلخوری هایی دارند که هنوز برطرف نشده است.

وضعیت تیام و جپاروف به کجا کشید؟

من به همراه افتخاری و مدیران قبلی با این دو بازیکن صحبت کردم. قرار بود پولی به آنها برسد که نرسید. صحبتی که با هواداران دارم، این که بیشتر از گذشته حمایت کنند، چون تیم جوان شده و نیاز به حمایت دارد.