آرشیو شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۷۳
ورزش
۱۱

خبر

گل محمدی: شکست در خانه حقمان نبود

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: شروع خوبی دربازی با پرسپولیس نداشتیم اما حقمان باخت نبود. گل محمدی گفت: اگر شانس بود می توانستیم برنده باشیم. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد. امیدوارم در بازی های بعدی بهتر شویم.وی درباره وضعیت جوانگرایی تیمش گفت: پدیده تیم با تشکیلاتی است. به اجباراینجا نیامدم وازتیم شناخت داشتم که کاررا آغاز کردیم. درست است مشکلات زیادی ازقبل بوده اما دلیلی نمی شود ازبزرگی پدیده کم شود. مشکلات حل می شود ومن به تیمم اعتقاد دارم.

دوپینگ به دستور پوتین

رئیس سابق آژانس ضد دوپینگ روسیه اعلام کرد که پوتین رئیس جمهور روسیه در پشت پرده دوپینگ سیستماتیک دراین کشورقرارداشته است.رودچنکوف که درحال حاضر درآمریکا به سر می برد دراعترافات خود اعلام کرد: امیدوارم مردم من را برای نقشی که دردوپینگ ورزشکاران روسیه داشته ام ببخشند. زمانی که درراس آزمایشگاه مسکو بودم دستورها از سوی بالاترین افراد صادر می شد، پوتین اعلام کرده بود که روسیه باید به هر قیمتی پیروز شود ووزارت ورزش این دستوررا با استفاده پنهانی ازمواد نیروزا اجرا می کرد. اگرسرپیچی می کردیم کشته می شدیم.

عذرخواهی دایی از خداداد

سرمربی تیم سایپا گفت: فوتبال سبب شد تا مقابل خداداد عزیزی دوست صمیمی ام قرار بگیرم و بابت این مسئله و نتیجه ای که رقم خورد ازاوعذرمی خواهم.علی دایی پس از پیروزی تیمش درهفته نخست لیگ برتر مقابل سپیدرود عنوان کرد: دیدارهای اول بسیار سخت است. و خیلی خوشحالم که بازی اول را با برد به اتمام رساندیم.

ملی پوش فوتبال در راه جزیره

روزنامه مشهورانگلیسی از مذاکره باشگاه برایتون با مدافع تیم ملی ایران و عضو باشگاه السد قطر خبر داد. دیلی میل خبر داد که باشگاه برایتون آماده است تا دومین بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد. این باشگاه درحال مذاکره با مرتضی پورعلی گنجی، مدافع 26 ساله ایرانی است تا بعد از علیرضا جهانبخش اورا به خدمت بگیرد.پورعلی گنجی بازیکن آزاد است و قراردادش با باشگاه السد قطر به پایان رسیده است. او30 بازی ملی در کارنامه دارد و درجام جهانی درتمام 3 بازی حضور داشت.