آرشیو شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۶۳
ورزشی
۹

برگزاری آخرین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست امروز شنبه خود برای آخرین بار وضعیت کاروان اعزامی به بازی‎های آسیایی پیش از آغاز این بازی‎ها را مورد بررسی قرار می‎دهند.

کادر سرپرستی کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی دو هفته زودتر از آغاز این بازی ها به اندونزی سفر می کند تا آخرین اقدامات لازم برای حضور ورزشکاران کشورمان در اندونزی را انجام دهد. سفر نصرالله سجادی سرپرست کاروان بازی های آسیایی و همراهانش به اندونزی 10 مردادماه انجام می شود به همین دلیل فردا وضعیت کاروان ایران در هیئت اجرایی مجدا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. البته بررسی وضعیت کاروان ایران، محور ثابت اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در جلسات اخیر بوده اما امروز آخرین باری است که این موضوع در دستور کار آنها قرار خواهد گرفت.

بعد از نشست امروز با توجه به سفر اعضای کادر سرپرستی به اندونزی، اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تا پیش از آغاز بازی های آسیایی نشست دیگری نخواهند داشت. هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27 مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی به میزبانی اندونزی در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ و حومه های این دو شهر آغاز می شود و تا 11 شهریورماه ادامه خواهد داشت.