آرشیو یکشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۸
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

همه پرسی برای امور پرهزینه

یک نماینده مجلس در فضای مجازی خواستار رجوع به اصل 59 قانون اساسی مبنی بر انجام همه پرسی برای اعلام نظر مردم شد. وی افزود: ضرورت دارد در اموری که پیامدهای سخت و پرهزینه برای مردم خواهد داشت، از طریق

همه پرسی به آرای عمومی رجوع شود.

مجلس خبرگان و تحول

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به سخن آیت الله جنتی مبنی بر انتقاد از غیبت زیاد نمایندگان در کارگروه های مجلس خبرگان، نوشت: وقتی فعالیت مجلس خبرگان شفاف نبوده و حتی اسامی نمایندگان غایب در کارگروه ها رسانه ای نمی شود، انتظار تحول در فعالیت های آن بیهوده خواهد بود.

نظارت پس از خطبه

یکی از کاربران فضای مجازی ضرورت نظارت بر محتوای خطبه های ائمه جمعه در سراسر کشور و بخصوص مراکز استان ها را مطرح کرد. این کاربر نوشت: در برخی موارد اطلاعات نادرستی مطرح شده است که از سوی رسانه های بیگانه برجسته سازی می شود و دستاویزی برای تخریب قرار می گیرد. مرکز سیاستگذاری نماز جمعه باید در موارد لزوم به ائمه جمعه تذکر دهد تا در مسیر اصلاح قرار گیرند.

عوارض جنگ

برخی کاربران فضای مجازی عوارض و پیامدهای خطرناک جنگ را یادآور شدند و هشدار دادند که اگر افرادی با این عوارض آشنا نیستند، به آسایشگاه های معلولان یا منزل آنها رجوع کنند تا عوارض آن را پس از گذشت 30 سال از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مشاهده کنند.