آرشیو یکشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۴
سینما
۱۲

تعویق زمان فیلمبرداری فیلم

هریتیک روشن باید چاق شود!

تاریخ تولید فیلم جدید مشترک هریتیک روشن و تایگر شروف به عقب افتاد. علت تعویق زمان فیلمبرداری، آماده نبودن روشن برای بازی در آن است. نزدیکان بازیگر می گویند او باید اضافه وزن طبیعی پیدا کند، تا بتواند بازی در این فیلم بدون نام را شروع کند. به این ترتیب، کلید فیلمبرداری این اکشن پرتنش ماه اکتبر زده خواهد شد.

سیدارت آناند کارگردان فیلم است. قبل از این اواسط ماه جولای به عنوان زمان آغاز کار تولید فیلم اعلام شده بود. علت کاهش وزن روشن، بازی در درام شرح حال گونه «سوپر 30» است. او برای بازی در نقش آناند کومار نابغه ریاضی هندی، حدود 30 کیلوگرم از وزن خود کم کرد.

تایگر شروف هم با وجود آن که چند قرارداد کاری دارد، گفته برای ماه اکتبر خود را آماده بازی در فیلم می کند. او می گوید: «هریتیک قهرمان و هنرمند ایده آل من است. در یک کلام، او الگوی بازیگری من به حساب می آید. همیشه طرفدار او و فیلم هایش بوده ام. بسیار خوشحالم که در یک فیلم مشترک با او همبازی می شوم و برای قرار گرفتن در کنار او، لحظه شماری می کنم. همبازی شدن با هریتیک رویایی بود که بالاخره رنگ واقعیت به خود می گیرد. ما در کنار هم صحنه های نبرد زیادی را خواهیم داشت. امیدوارم مقابل او کم نیاورم!»

هریتیک روشن اعلام کرده به دلیل علاقه زیاد به بازی در سوپر 30، تمام خواسته های کارگردان را انجام داد. این درحالی است که او با کم کردن وزن خود، صدای اعتراض طرفداران خود را بلند کرد. با این وجود بازیگر امیدوار است بازی در یک نقش شرح حال گونه، در مراسم های سینمایی پیش رو نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد را برایش به ارمغان بیاورد.