آرشیو دوشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۵
ورزش
۱۷

فوتبال اروپا

کلوپ: گل ژردان شکیری غیرطبیعی بود

لیورپول بامداد دیروز در دیداری دوستانه با نتیجه پرگل 4 بر یک منچستریونایتد را شکست داد.

گل چهارم این تیم را ژردان شکیری خرید جدید این تیم، به زیبایی روی یک ضربه برگردان وارد دروازه یونایتد کرد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از برتری تیمش در این دیدار دوستانه گفت: شکیری یکی از بازیکنانی است که زودتر از چیزی که انتظار داشتم به تیم ما پیوست. گل او برابر یونایتد مقداری غیرطبیعی بود.

مصدومیت ستاره الجزایری سیتی در آمریکا

منچسترسیتی در فصل نقل و انتقالات دست به خریدی چشمگیر زد و ریاض محرز، ستاره الجزایری لسترسیتی را به خدمت گرفت. این بازیکن در دیدار با بایرن مونیخ دچار مصدومیت شدیدی شد که باعث نگرانی پپ گواردیولا، سرمربی این تیم هم شده است. این بازیکن که از ناحیه مچ پا با مشکل روبه رو بود، برابر بایرن مونیخ بار دیگر از همان ناحیه دچار مصدومیت شد و گواردیولا در دقیقه 28 این بازیکن را تعویض کرد.

توتی: شماره 10 من برای مسی

فرانچسکو توتی با پایان فصل 2016-2017 از فوتبال خداحافظی کرد و شماره «10» او در رم بایگانی شده است اما این فوق ستاره تاریخ جالوروسی نظر دیگری دارد. او گفت: من با بایگانی کردن شماره «10» خودم مخالف هستم، چرا که اگر روزی بازیکن بزرگی مانند لیونل مسی راهی رم شد باید این شماره را به او داد.

مسی اگر راهی رم شود شایسته شماره «10» است و این شماره را باید به او داد. اسطوره باشگاه رم در ادامه اضافه کرد: اگر مسی حاضر نباشد شماره «10» من را قبول کند، خودم به فرودگاه می روم و آن را به او هدیه خواهم داد.

اسپالتی: اینتر نیاز به بازیکنان بیشتری دارد

اینتری ها تابستان شلوغی را سپری می کنند. آنها راجا ناینگولان، لاتارو مارتینز، استفان دفری، آساموا و متئو پولیتانو را جذب کردند و حال در پی جذب آرتورو ویدال هافبک بایرن مونیخ و شیمه ورسالیکو دفاع راست اتلتیکومادرید خواهند بود.

با این حال اسپالتی معتقد است که برای رقابت با یوونتوس و به چالش کشیدن آنها نیاز به خرید بیشتری است. او در این رابطه گفت: ما هنوز در بازار فعال هستیم و از چیزی چشم پوشی نکردیم. ما با همان بازیکنان بازی کردیم و خیلی از بازیکنان مصدوم بودند یا به خاطر جام جهانی الان در حال استراحت هستند.