آرشیو چهارشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۴۱
ورزشی
۲۳
گزارش

بازدید وزیر ورزش از اردوهای وزنه برداری و تیراندازی با کمان

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی وزنه برداری و تیراندازی با کمان بازدید کردند. در ابتدا سلطانی فر و صالحی امیری در اردوی تیم ملی وزنه برداری حاضر شدند و علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: «لوازم و تجهیزات ما فرسوده است.

اگر آسیب ببیند، ترمیم آن سخت است. بنابراین اگر به این مساله توجه شود، ممنون می شویم. الان نگران هستم چون ممکن است وزنه برداران آسیب ببینند.» در ادامه بهداد سلیمی نیز از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد که پاداش بازی های آسیا را سکه بدهند و تجهیزات وزنه برداری جدید شود.

قهرمان المپیک لندن بیان داشت: «وزنه برداران در مورد پاداش ها گلایه دارند چون به جای پاداش ها کارت هدیه داده شد. وزیر ورزش قبل از مسابقات جهانی قول هایی داد که محقق نشد اما پاداش قهرمانی تیم در جهان را ندادید.»

وزیر پاسخ داد: «من قول ندادم اگر فیلمش موجود است بیاورید تا با صالحی امیری فکری کنیم. اگر فیلمش هست نابودش کنید. (با خنده)» در ادامه بهداد نیز گفت: «تمام مدارک آن موجود است. از مرادی تشکر می کنم که سونا و جکوزی را برای ما فرآهم کرد و خواهش می کنم پاداش های بازی ها همان سکه ها باشد.» در ادامه وزیر ورزش و جوانان گفت: «انتظار ما از وزنه برداری بیش از یک مدال طلا است.

البته رئیس فدراسیون قول سه مدال طلا را داده است هرچند که هرچقدر تعداد مدال طلا بیشتر باشد برای ما هم پرهزینه می شود (باخنده)» پس از آن سلطانی فر به همراه صالحی امیری با حضور در سایت تیر و کمان از تمرین های کمانداران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا بازدید به عمل آورد. وزیر ورزش در حاشیه بازدید از اردوی کمانداران اعزامی به جاکارتا افزود: «امیدواریم تیم کامپوند روی سکو قرار بگیرد و تیم ریکرو در بخش میکس بتواند سهمیه المپیک 2020 توکیو را در این رشته کسب کند.»

در پایان این مراسم از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مبلغ 2 میلیون تومان برای حمایت از کمانداران اعزامی به جاکارتا به مربیان و کمانداران اعزامی اهدا شد و همچنین تجهیزات که شامل پک تیر و سرتیر بود و از آلمان توسط وزارت ورزش و جوانان خریداری شده بود، در اختیار کمانداران اعزامی به جاکارتا قرار گرفت.