آرشیو چهارشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۶۷
اخبار کشور
۱۰

مسابقات سراسری قرآن کارکنان پدافند هوایی در مشهد آغاز شد

هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) دیروز در مشهد آغاز شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با ایرنا گفت: 260 نفر به مرحله پایانی هجدهمین دوره مسابقات قرآن راه یافته اند که در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال با هم رقابت می کنند.

حجت الاسلام محمد عدیده با بیان اینکه حضور شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی مسابقات مزبور نسبت به پارسال 70 درصد افزایش داشت افزود: پارسال 900 نفر و امسال هزار و 700 نفر در این مرحله شرکت داشتند.

وی اظهار داشت: بانوان شرکت کننده در رشته های ترتیل، تفسیر و حفظ کل، 25 جزء، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء، پنج جزء، سه جزء و یک جزء قرآن و مردان علاوه بر این رشته ها در رشته های قرائت قرآن و اذان با هم رقابت می کنند.

وی گفت: سه نفر برتر هر رشته به مسابقات قرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور همه منتخبان پدافند هوایی، نیروی زمینی، دریایی، هوایی و کارکنان ستاد مشترک برگزار خواهد شد، راه می یابند.

هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) تا روز پنجشنبه هفته جاری در مشهد ادامه دارد.