آرشیو چهارشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۶۷
شهرستان ها
۷

پای صحبت مردم

پارک کودک شاهرود را دریابید!

در حالی که شهرداری شاهرود مسئول توسعه فضای سبز و وسایل بازی کودکان و نگهداری از آنها در پارک ها است اما این روزها شاهد از بین رفتن وسایل کودک و فضای سبز در پارک کودک شاهرود هستیم.

این روزها پارک کودک در بهترین نقطه شهر شاهرود رها شده و به همه چیز شبیه است غیر از پارک کودک! چمن های آن از بین رفته و باغچه های آن نیمه خاکی است.

فضای سبز فراموش شده و برخی درختان کاج و چنارهای در حال نابودی پارک دل آدمی را بدرد می آورد! اخیرا شهرداری شاهرود با حصارکشی دور درخت و ایجاد نیمکت باعث جلوگیری از رشد عرضی درختان شده که جای تعجب دارد.

شهروندان شاهرودی انتظار دارند که شهرداری شاهرود همچون گذشته به فضای سبز و سیمای ظاهری این پارک رسیدگی کند.

شاهرود- خبرنگار کیهان
جاده های پرمخاطره

عملیات تعریض سه محور سیمرغ به بهنمیر، سیمرغ به جویبار، سیمرغ به بابل که چند سالی است آغاز شده متاسفانه روند لاکپشتی خود را طی می کند و بودجه های قطره چکانی جوابگوی نیاز پیمانکاران این پروژه ها نیست.

در این محورهای مواصلاتی که حاشیه آن روستاهای زیادی واقع شده با ورود و حرکت ماشین آلات و ادوات کندروی کشاورزی اغلب روزها تصادفات زیاد منجر به جرح و فوت رخ می دهد که اهالی منطقه آن را محور پرحادثه می دانند.

علیرغم این مشکلات، عدم لکه گیری و آسفالت چاله های ایجاد شده در محور سیمرغ به شهرهای همجوار و نبود علائم رانندگی و چراغ های راهنما باعث بروز حوادث متعدد در این محورها می شود و اهالی منطقه از استاندار مازندران رسیدگی و توجه به حل مشکلات جاده ای شهرستان سیمرغ را خواستار هستند.

سیمرغ - خبرنگار کیهان