آرشیو چهارشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۶۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دور دنیا در یک روز

تیراندازی در نیویورک

در حادثه تیراندازی در آمریکا، این بار یک کودک به همراه سه نفر دیگر قربانی قوانین حمل آزادانه سلاح در این کشور شده اند.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، در تیراندازی در یک ساختمان مسکونی در نیویورک، 4 نفر از جمله یک پسر بچه 5 ساله کشته شدند.

مقام های پلیس آمریکا اعلام کردند که ساعت 9 دوشنبه شب به وقت نیویورک به دنبال دریافت تماسی اضطراری مبنی بر تیراندازی در ساختمانی در تقاطع «آستوریا»، ماموران پلیس خود را به محل حادثه رسانده و با جسد چهار نفر مواجه شدند.

به گفته پلیس آمریکا، ماموران جسد دو زن، یک پسر پنج ساله و یک مرد به همراه یک تفنگ را در محل تیراندازی پیدا کردند.

درباره اینکه این چهار نفر ارتباطی خانوادگی با هم داشته یا یکدیگر را می شناختند، خبری منتشر نشده است.

پلیس با توجه به برخی شواهد از قبیل شلیک گلوله به زیر گلوی مرد مقتول، اعلام کرد که در حال انجام تحقیقات درباره احتمال «قتل» و «خودکشی» است.

شنای سوئدی ها در ایستگاه مترو!

برخی سوئدی ها در تصمیمی جالب یک ایستگاه مترو را که بر اثر سیل مملو از آب شده بود، تبدیل به استخر شنا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اگر ایستگاه مترویی را که می خواهید در آن پیاده شوید دچار سیل شده باشد شما چه می‎کنید؟ اما مردم منطقه «اوپسالا» سوئد هنگامی که با این چالش مواجه شدند روش غیرمنتظره ای را برای حل آن انتخاب کردند. آنها ایستگاه مترو را به استخر شنا تبدیل کردند!

باران شدید مناطق مختلفی از این شهر از جمله یک ایستگاه مترو را در بر گرفت، اما برخی مردم به جای استفاده نکردن از این ایستگاه مترو تصمیم گرفتند تا با آوردن انواع وسایل تفریحی در آب، یک روز خاطره انگیز برای خود خلق کنند. در تصاویر منتشر شده برخی از آنها با لباس و لوازم شنا از جمله تیوب های بادی به شنا پرداختند و روز خوشی را برای خود رقم زدند.