آرشیو پنجشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۶۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* رئیس جمهور قمارباز آمریکا اعلام کرده حاضر به دیدار مستقیم و مذاکره بدون شرط با رئیس جمهور ایران است هدف این شگرد و شیطنت جدید امیدوار ساختن دولتمردان ما برای تداوم و دست روی دست گذاشتن در امر اصلاح اساسی اقتصاد کشور می باشد. انسان یاد فریبکاری های روباه مکار و گربه نره در سریال پینوکیو می افتد!

00490911

* یا بر اثر بی توجهی دولت یا با غرض ورزی عده ای تعمدا بازار و اقتصاد کشور متلاطم شده تا نظام و ملت برجام زورگویانه اروپایی را بپذیرند... دستگاه های امنیتی، نظارتی کجایند؟ کشوری که چند جبهه را هم زمان اداره می کند توان کشف پشت پرده های خیابان فردوسی و دبی را ندارد؟!

39490912 و 62730912

* سخنگوی وزارت امور خارجه گفت، مذاکره با اروپا در جریان است! چرا اخبار این مذاکره ها در اختیار رسانه ها و مردم قرار نمی گیرد؟! اگر مذاکرات با روباه پیر و دولت خبیث انگلیس محرمانه است باید عزا گرفت!

نیک طبا

* رها کردن اقتصاد کشور و روی آوردن ناگهانی به شعارهای تند ضد آمریکایی برای چیست؟ برای این است که اندکی بعد به مردم القا کنند مشکل اقتصاد ایران سیاست های ضدآمریکایی آن است و باید دست از این سیاست برداریم تا وضعمان بهبود یابد؟!

31040912

* دولت آقای روحانی مرتب می گفت آمریکا اگر از برجام خارج بشود چنین و چنان می شود. آمریکا به راحتی و بدون پرداخت هزینه خارج شد. الان هم مدت 70 روز از برجام با اروپایی ها و بی عملی محض آنها سپری شده و از دولت هیچ واکنشی دیده نمی شود. با این رفتار دولت اگر قوه قضائیه هم در برخورد با مفسدان دست روی دست بگذارد هر روز بر مشکلات کشور افزوده خواهد شد.

دکتر طوسی زاده

* در مورد سخنان سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در خصوص تعیین زمان برای پاسخگویی اروپا در قضیه برجام می خواستم بگویم عجله نداشته باشند سه سال از عمر دولت باقی است!

67650912

* آبرو و حیثیت دستگاه قضایی در گرو رسیدگی فوری به پرونده مفسدین اقتصادی و محاکمه، مجازات و مصادره اموالشان است. شکی نیست که مفسدین اقتصادی جنایتکاران و خائنانی هستند که به منزله ستون پنجم دشمن عمل کرده اند و می کنند.

علیمردانی

* با توجه به وعده برخورد قوه قضائیه با اخلال گران بازار ارز و سکه اگر ابتدا با دو برادر دو مقام مسئول کشور که صاحب پرونده فساد مالی بزرگ در کشور هستند بدون مجامله برخورد کردند امید به اصلاح در افکار عمومی تقویت خواهد شد.

90500915

* اعتماد ملت به دولت و مسئولین جز با برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی و کنار زدن آقازاده ها باز نمی گردد.

87120912

* آقای ظریف اگر برجام واقعا آن چیزی بود که شما و حامیان دولت به مردم نشان می دادید و آن را بزک نمی کردید، حرف شما صحیح بود که برجام را کفران نعمت کرده ایم. واقعیت این است که از زمان امضای برجام دلار و سکه روندی صعودی داشت و تحریم ها فقط روی کاغذ لغو شد اما در عمل مردم تا به امروز تحریم ها را همچنان احساس می کنند.

3061013

* آیا منظور آقای ظریف این است که نعمت ثمرات برجام را که فقط روی کاغذ بوده است نباید کفران می کردیم؟ چون در واقعیت جز اهانت به شعور مردم ایران چیز دیگری از برجام عاید مردم نشده است.

17000936

* مشکلات امروز بانوان نرفتن به ورزشگاه مردان نیست. مهم ترین دغدغه خانم ها نگرانی از ادامه بیکاری جوانان شان است. مطرح کردن چنین چیزی آدرس غلط دادن کسانی است که هیچ گونه نمایندگی ازسوی خواسته های خانم های ایرانی ندارند.

2811021

* در مراسم تقدیم استوارنامه سفیر دولت پلید انگلیس در روز سه شنبه در پاستور، سفیر آن کشور برخلاف تمامی پروتکل های تشریفاتی مقام های سیاسی، دو آرنج خود را بر زانوهای خود نهاده و با رئیس جمهور سخن می گفت! اگر با رفتار بی ادبانه نخست وزیر سابق انگلیس در سازمان ملل در نحوه نشستن در مقابل رئیس جمهورمان موضع درستی اتخاذ می شد امروز شاهد همان بی ادبی در پاستور نبودیم!

قاجار دولو

* روزنامه همشهری در گزارش خود درمورد نشست صلح سوریه در سوچی و با وقاحت از شیطان بزرگ به عنوان طرفدار صلح و از تروریست های خونخوار به عنوان معارضین و از روسیه و حامیان دولت قانونی دمشق به عنوان تضعیف کننده مذاکره صلح نام برده است! جای شکر دارد که مدافعان حرم را به عنوان اشغالگر معرفی نکرده است! آقای شهردار روزنامه شهرداری تهران را به چه کسانی سپرده است؟ اگر این طور است ما تکلیف خودمان را بدانیم.

95900914

* معاون شهردار تهران به راهیان کربلا در اربعین امام حسین(ع) گفته ارز نداریم کربلا نروید. به این مدیر کج فهم و بی بصیرت باید گفت اولا چرا برای سفرهای خارجی سیاحتی ارز دارید ثانیا تمام زندگی ما به عشق امام حسین(ع) است.

53640912

* یک ماه است که برای تهیه جهیزیه دخترم در بازار تهران سرگردان هستم. با اینکه قیمت لوازم چندین برابر شده ولی پیدا نمی شود. چرا سازمان تعزیرات حکومتی اجناس احتکار شده را از انبارها بیرون نمی ریزد؟

قلی زاده

* قیمت همه ارزاق و اجناس حتی آب معدنی داخلی چندبرابر شده ولی دولت شعور ملت را دست کم گرفته و تورم را ده درصد اعلام کرده است. واقعا چه باید گفت؟

17130915 و 16480915

* قیمت شیر و دیگر لبنیات افزایش یافته است. قدرت خرید مردم در حد این افزایش های نو به نو در محصولات غذایی اولیه نیست. کاش در پرداخت نحوه یارانه به محصولات لبنی جدی تر عمل کنند.

9693021

* کارکنان شرکت نورد اهواز - که 4 هزار پرسنل دارد - 4 ماه است حقوقی دریافت نکرده اند. در طی همین مدت چند خانواده به دلیل عدم دریافت حقوق همسر با طلاق از هم پاشیده است. لطفا پیگیر این موضوع باشید زیرا حدود 12 هزار نفر تحت الشعاع آن قرار دارند.

4201061

* با توجه به آموزه های دینی در مصرف بهینه از امکانات و عدم اسراف، از مسئولان امور رسیدگی مساجد درخواست می شود به ائمه جماعات و متولیان مساجد توصیه نمایند به استفاده در حد ضرورت از لوازم برقی و لوسترها اکتفا نمایند. برخی مساجد از جمله مسجد امام حسن عسگری(عج) در اسلامشهر خ زرفشان و یا مسجد امام حسین(ع) در شهر ری- ولی آباد در برخی اوقات که تعداد نمازگزاران بسیار کم هم هستند علاوه بر روشن کردن 50 لامپ، لوسترها و کولرهای گازی نیز روشن هستند که هیچ ضرورتی ندارد. مساجد باید الگوی مردم باشند.

یک نمازگزار