آرشیو پنجشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۷۸
ورزش
۱۱

گوناگون

شناگران معلول در اردو

با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک دوملی پوش پارا شنای کشورمان در مجارستان اردو زدند. شاهین ایزدیار، شناگر خوب دارای معلولیت تیم ملی که رکورددار آسیاست و محمدحسین کریمی، شناگر کم بینای

کشورمان دراین اردو حضوردارند.

یزدی: استقلال کاندیدای سقوط نیست

سرمربی تیم استقلال خوزستان، گفت: مشکلات اقتصادی ما را کاندیدای سقوط نکرده است و ما قطعا کاندیدای سقوط نیستیم. یزدی گفت: درفوتبال قول دادن برای نتیجه، کاردرستی نیست اما من و بازیکنان قول می دهیم نهایت تلاشمان را برای سربلندی خوزستان کنیم.

درخشش آزمون در روسیه

مهاجم ایرانی روبین کازان درتیم منتخب هفته اول رقابت های لیگ برتر روسیه قرارگرفت.آزمون دراولین دیدارش برای روبین کازان خوش درخشید و مقابل کراسنودار دبل کرد تا تیمش با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

زیدان درراه فوتبال جزیره

باشگاه منچستر یونایتد با درنظر گرفتن احتمال خداحافظی مورینیو طی چند ماه آینده، نام زیدان سرمربی اسبق رئال مادرید را درصدر فهرست گزینه های اصلی خود برای جانشینی وی قرارداده است.

فتحی مدیرعامل می شود

سرپرست کنونی باشگاه استقلال به زودی به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی می شود. امیر حسین فتحی توانست دراولین روزهای مدیریتی اش بستررضایتمندی نسبی هواداران استقلال را ایجاد نماید.

کی روش خداحافظی کرد؟

سرمربی تیم ملی ایران پس از پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال در پیامی پرابهام ازحضورهفت و نیم ساله اش درایران ستایش کرد. قرارداد کی روش 9 مرداد به پایان رسید و او اکنون هیچ تعهدی به فوتبال ایران ندارد.فدراسیون فوتبال نیز بارها اعلام کرده که برای تمدید قرارداد با کی روش به توافق نهایی رسیده و او تیم ملی را تا پایان جام ملت های آسیا هدایت خواهد کرد.

هافبک کهنه کارآبی پوشید

هافبک کهنه کارفوتبال به صورت رسمی بازیکن تیم استقلال خوزستان شد.ایمان مبعلی سابقه حضوردرباشگاه های فولاد، استقلال تهران، پیکان، نفت، الشباب، الوصل والشارجه را درکارنامه دارد.

پیروزی نوجوانان بسکتبال

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان با برتری مقابل سوریه به کار خود درغرب آسیا پایان داد.تیم کشورمان دیروزدر گرگان به مصاف سوریه رفت و با نتیجه 103 بر 31 به پیروزی رسید.