آرشیو پنجشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۶۸
اقتصادی
۴

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور: ارتباط مفسدان اقتصادی با کانون های قدرت و ثروت گزارش شود

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در جهت اقدامات اخیر برخی مفسدان اقتصادی در میان بازاریان و اصناف کشور بیانیه صادر کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در جهت اقدامات اخیر برخی مفسدان اقتصادی در میان بازاریان و اصناف کشور بیانیه صادر کرد.

در بیانیه غلامرضا حسن پور اشکذری، رئیس بسیج اصناف کشور و هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی آمده است، در شرایط فعلی که کشور درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی به سرکردگی آمریکا و ایادی آن است، باید دولت و مردم با حفظ هوشیاری خود با همدلی و مجاهدت از این مرحله عبور نمایند و دراین میان نقش بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشوربرای شناسایی معدود مفسدان اقتصادی در بازار و ارتباط آنها با برخی از کانونهای قدرت و ثروت بسیار راهگشاست.

بسیجیانی که درکنار سایر کسبه محترم در بازارهای سراسر کشور به فعالیت و کسب روزی حلال مشغولند و از اتفاقات ریز و درشت بازار کاملا آگاه هستند، می توانند خلا شناسایی مفسدان و اخلالگران اقتصادی را پر کنند، لذا به کلیه بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور موارد زیر را ابلاغ می نمایم:

1- نسبت به شناسایی افراد معدودی که دربازارهای کشوربه صورت شبکه ای به قاچاق، احتکار، اجحاف، گران فروشی، کم فروشی، خروج طلا و ارز کشور، عدم عرضه کالا، دلالی های کاذب و... اقدام نموده به بسیج اصناف شهرستان و استان گزارش نمایید.

2- ارتباطات مفسدان اقتصادی با برخی ازکانونهای قدرت و ثروت را سریعا گزارش نمایید.

3- شرکت ها و عمده فروشانی که اقدامات آنها کمبود کالا در بازار را به همراه خواهد داشت، معرفی نمایید.

4- راهکارهای پیشنهادی رابرای عبورازاین وضعیت پیشنهاد دهید و تمام قوای خود را برای کمک به دولت، مجلس و قوه قضائیه به کار گیرید.