آرشیو سه‌شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۲
سینمای جهان
۱۲

«مرگ بر» همسورث!

درام دلهره آور و ترسناک «مرگ بر من»، با بازی لوک همسورث و مگی کیو جلوی دوربین می رود. کلید فیلمبرداری فیلم این هفته در لوکیشن های متنوع کشور تایلند زده می شود.

همسورث و کیو در داستان فیلم، زوج جوانی هستند که برای تعطیلات راهی کشور تایلند می شوند. این دو بزودی کشف می کنند که حادثه ای خطرناک در نزدیکی شان در حال وقوع است. مراسم تدفینی که یک مرد برای همسرش برپا می کند، دقیقا همان چیزی نیست که ادعا می شود. این مراسم پوششی برای انجام یک سری جنایت خشن است.

دارن لین بوسمن تهیه کننده فیلم، قبل از این مجموعه چهار قسمتی و ترسناک «اره» را تولید کرده است. اما او تاکید می کند که مرگ بر من تفاوت زیادی با داستان و حال و هوای این مجموعه فیلم دارد.به گفته او: «داستان فیلم تازه برای تماشاگرانش تعدادی سورپرایز دارد و قرار نیست خشونت آن به اندازه خشونت مجموعه فیلم اره باشد. خوشحالم که برای اولین بار در لوکیشن های بکر و بی نظیر تایلند کار می کنم. این لوکیشن ها نقش مهمی در داستان فیلم و ماجراهای آن دارند.»بوسمن که کارگردان مرگ بر من هم هست، عقیده دارد فیلمش نگاه تازه ای به ژانر ترس و دلهره دارد و فیلم های این ژانر پرطرفدار را وارد فضا و دنیای تازه ای می کند. باید دید قضاوت منتقدان و تماشاگران به مرگ بر من چه خواهد بود. عموم منتقدان سینمایی در زمان نمایش عمومی اره ها، به خشونت افراطی آن ها اشاره داشتند.