آرشیو چهارشنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۵۵
جامعه
۱۳
بازتاب

پاسخ شهرداری به یک پیام مردمی

رسول کشت پور ( شهردار منطقه 2)
احتراما، با عنایت به درخواست شهروند محترم مندرج در روزنامه اعتماد مورخ 2/5/97 مبنی بر «انتقاد از شهرداری این منطقه» که متن پیام شهروند محترم به شرح ذیل:

(حدود دو سال پیش شهرداری منطقه 2، پیاده راه های میدان صادقیه را جدول کشی کرد تا به وسیله جدول های سیمانی و کوچک شدن پیاده رو، مانع حضور دستفروشان در این پیاده روها شود و عابران بتوانند به راحتی در این مسیرها تردد داشته باشند. اما مدتی است که شهرداری همین منطقه با اجاره دادن ثابت این پیاده روها به دستفروشان، مشکلات ترددی بسیاری برای عابران این مسیرها به خصوص در ضلع جنوب غربی میدان و مجاورت بانک ملت پدید آورده است، بساط دستفروشان در این ضلع میدان به اندازه ای است که با توقف مشتری ها در مقابل این بساط ها هیچ راه ترددی برای عابران باقی نمی ماند. شهرداری منطقه لطفا پاسخگو باشد یا جدول سیمانی را جمع آوری کنند که مسیر عابران باز شود یا دستفروشان را به مکانی که مانع تردد افراد نباشد، منتقل کنند.)

به استحضار می رساند: که هیچگونه واگذاری پیاده رو به دستفروشان توسط شهرداری صورت نگرفته و اکیپ معبربان در خیابان ستارخان مستقر بوده و عملیات رفع سد معبر به صورت مستمر در خیابان مذکور انجام می گیرد (تصاویر پیوست). مراتب جهت بهره برداری به حضور تقدیم می گردد.